חדשות

תקציב היח"צ של נשיונל ג'אוגרפיק יטופל ע"י שטרן אריאלי סער

ערוץ הטלוויזיה של נשיונל ג'אוגרפיק משודר בכל הפלטפורמות. מנכ"לית המשרד, גלית סער: "תקציב חדש תמיד גורם להתרגשות" 
אייס | 
גלית סער אמיגה (צילום יח"צ)
משרד יחסי הציבור שטרן אריאלי סער, זכה בתקציב יחסי הציבור של ערוץ 'נשיונל ג'אוגרפיק'.
 
התוכניות בערוץ נשיונל גאוגרפיק עוסקות במגוון נושאים ביניהם: מדע פופולארי, טכנולוגיה, מדעי הטבע, ארכיאולוגיה, היסטוריה, אישים, תרבויות, תעופה ועוד במטרה להעמיק את הידע וההבנה בעולם בו אנו חיים.
 
הערוץ הפופולארי המשודר בכל הפלטפורמות, מצטרף לשורה ארוכה של חברות בינלאומיות בהן מטפל המשרד, כגון eBay, Nespresso, Proctor & Gamble, וארגונים ישראלים כמו דואר ישראל, יקבי כרמל, תנועת הנוער העובד והלומד ועוד.   
 
גלית סער, מנכ"לית המשרד: "תקציב חדש תמיד גורם לנו להתרגש, ובמיוחד כשמדובר בערוץ תוכן כל-כך מקצועי, מעניין ופופולארי. אני מאמינה שיחד עם הניסיון שלנו והתוכניות המצוינות של הערוץ, נוכל להביא להישגים משותפים נפלאים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה