קצרצרים

Better Digital זכה בתקציב האונ' העברית למגזר החרדי

בעקבות הזכייה במכרז, בו השתתפו מספר משרדים מובילים בתחום, ייאלץ המשרד הירושלמי לוותר על התקציב למגזר החרדי של אוניברסיטת ת"א
אייס | 
better digital (צילום לוגו)
משרד הפרסום Better Digital זכה בתקציב הפרסום של האוניברסיטה העברית למגזר החרדי.
לאחר מספר שנים שבהן נדד התקציב של האוניברסיטה בין משרדים שונים, החליטו במוסד האקדמי לצאת במכרז עליו התמודדו מספר משרדים המתמחים במגזר החרדי. לשלב השני עלו שלושה משרדים ובסוף, כאמור, הלך התקציב למשרד Better Digital.
במסגרת המכרז הגבילה האוניברסיטה העברית את האפשרות של הזוכה לעבוד עם גופים אקדמאיים נוספים, ולכן לאחר הזכייה נאלצו ב-Better Digital לוותר על הטיפול במגזר החרדי עבור אוניברסיטת תל אביב. התקציב של אוניברסיטת תל אביב צפוי לצאת בקרוב למכרז.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה