חדשות

עינת וינוגרד מונתה לסמנכ"לית הכספים של בזק אונליין

מי שהייתה מנהלת הכספים והחשבות של קבוצת אורד בארץ ובחו"ל מונתה לתפקיד בכיר בקבוצת בזק. אבי אטיאס מנכ"ל בזק אונליין: " הניסיון המקצועי שמביאה עמה וינוגרד טומן בחובו ערכים של מצוינות ומקצועיות חסרת פשרות"

אייס | 
עינת וינוגרד (צילום יחצ)
בזק אונליין מקבוצת בזק הודיעה על מינויה של עינת וינוגרד לתפקיד סמנכ"לית הכספים והלוגיסטיקה  של החברה. בתפקידה האחרון שימשה וינוגרד (44) בניהול כספים וחשבות בקבוצת אורד הציבורית, וניהלה את מחלקות הכספים של הקבוצה בארץ ובחו"ל. לפני כן שימשה כמנהלת תיקים במחלקת הביקורת בממשרד רו"ח סומך חייקין.
"אני נרגשת להצטרף לחברה שהיא חוד החנית בתחומה ומעסיקה למעלה מ- 2,000 עובדים ביותר מ-20 מוקדים טלפוניים בפריסה ארצית. אני שמחה על גודל האחריות והאתגר, וביחד עם צוות ההנהלה נמשיך להוביל את החברה לשגשוג ולצמיחה", אמרה וינגורד.
"הניסיון המקצועי שמביאה עמה וינוגרד טומן בחובו ערכים של מצוינות ומקצועיות חסרת פשרות התואמים את ערכי בזק אונליין כמובילה את שוק המוקדים הטלפוניים בישראל", אמר אבי אטיאס, מנכ"ל בזק אונליין על המינוי.
בזק אונליין נוסדה בשנת 2000 ומנוהלת ע"י אבי אטיאס. החברה מתמחה בהקמה, ניהול ותפעול של מוקדים טלפוניים מורכבים בתחומי השירות, מכירה, גבייה, תמיכה טכנית, סקרים ועוד. החברה מנהלת עשרות מוקדים טלפוניים, בפריסה ארצית, בעולמות תוכן שונים, בהם בריאות, פיננסיים, ממשל, שירותים ציבוריים ותשתיות, ביטוח ועוד.
תגיות אורד | בזק | מינויים
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה