חדשות

דב גיל-הר פורש מ"ערב ערב" בכאן 11, יחימוביץ' וגואטה במקומו

במסגרת השינויים בלוח שידורי הפרה פריים ב"כאן 11", יפסיק העיתונאי דב גיל-הר להגיש את התוכנית "ערב ערב". עוד נודע כי התוכנית תקוצר לחצי שעה, ושעת השידור שלה תזוז לשעה ארבע וחצי
אייס | 
דב גיל-הר (צילום מסך יוטיוב כאן 11)
מנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ, שקיבל לאחרונה ממועצת התאגיד סמכויות נרחבות בחטיבת החדשות, "מושך" את שידורי הרדיו המשודר גם לשעות אחר-הצהריים. במקום התוכנית של דב גיל-הר צפויה לעלות לאוויר בשעה זאת התוכנית החדשה של שלי יחימוביץ' ויגאל גואטה. כך פורסם היום (חמישי) ב"גלובס".
 
דב גיל-הר הוא אחד העיתונאים הוותיקים, עם רזומה באקטואליה ובחדשות בכל ערוצי התקשורת המרכזיים. הוא היה ממקימי חברת החדשות של ערוץ 2, עבד במגוון תפקידים בטלעד ובערוץ עשר ומשם עבר לוואלה.
 
ב-2017 הצטרף גיל-הר לתאגיד השידור, שם הוא נחשב לטאלנט בכיר בדרגת שכר גבוה. בתחילה הגיש גילהר את התוכנית "שש כלכלי" עם קרן אוזן, ובהמשך עבר להגיש את התוכנית "ערב ערב" שמשודרת מדי יום בשעה חמש אחר-הצהריים.
 
מתאגיד "כאן" נמסר בתגובה: "נבחנים פרויקטים חדשים לדב גיל-הר ושינויים בפורמט ובהגשה ב'ערב ערב' ובחדשות שבע".
 
גיל-הר מסר כי "התאגיד יקר לי. אני ממקימיו, משדר בו מאז יום העלייה לאוויר, ומקווה לתרום לו גם בעתיד. שידור ציבורי מקצועי, דעתני, אמיץ, עצמאי ומצליח חשוב בעיני עד מאד, איתי, אך גם בלעדי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה