חדשות

ירדן ותיקאי מצטרף למשרד הייעוץ האסטרטגי של אבי בניהו

ראש מטה ההסברה הלאומי, המסיים 11 שנים וחצי בתפקיד, עובר לשוק הפרטי ומצטרף ל-"בניהו ייעוץ ואסטרטגיה"

אייס | 
אבי בניהו וירדן ותיקאי
ירדן ותיקאי, המסיים בימים אלה את תפקידו כראש מטה ההסברה הלאומי במשרד ראש הממשלה, יוצא לשוק הפרטי ומצטרף למשרד "בניהו יעוץ ואסטרטגיה בע״מ" של היועץ האסטרטגי אבי בניהו, לשעבר דובר צה"ל ומפקד גלי צה"ל.
ותיקאי הקים וניהל את מטה ההסברה במשך 11.5 שנים. הוא בעל ניסיון של קרוב ל-25 שנים בייעוץ אסטרטגי ותקשורתי וניהול אירועים ומשברים לאומיים. ותיקאי שירת בעבר כעוזר יועצת התקשורת לרה"מ, מילא שורה של תפקידים בכירים בדובר צה"ל, כיהן כיועץ התקשורת של שר הביטחון וראש מערך התקשורת בסוכנות היהודית.
המשרד של בניהו מעניק שירותים ללקוחות רבים במגזר העסקי והציבורי בתחומים של אנרגיה, תשתיות, ענף המזון, תקשורת, תחבורה ,ביטחון, רשויות מקומיות וארגונים לאומיים ובינלאומיים.
"איחוד הכוחות יביא לחיזוק היכולות והרחבת השירותים ומגוון הלקוחות, הן בתחום השוטף ובניהול קמפיינים והן בהכנה לאתגר הרציפות התפקודית בעת חירום או משבר אליו מחויבת כיום כל רשות, חברה ותאגיד בישראל", אמר ותיקאי, "אני שמח להצטרף ולעבוד עם אדם מנוסה ומוכשר כמו בניהו, אותו אני מכיר ומעריך מאוד שנים רבות".
בניהו: "ותיקאי מביא רוח חדשה ומגוון כישורים שיחזקו עוד יותר את השירותים שמשרדי מעניק. ירדן צבר ניסיון רב בזירה הלאומית והבינלאומית, הוא בעל היכרות קרובה עם התקשורת המסורתית והחדשה, עם משרדי הממשלה ורכש מיומנויות רבות בניהול קמפיינים, ניהול זירה ציבורית ועבודה מול הציבור והתקשורת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה