קצרצרים

איתי לוי מצטרף לקמפיין פרסומי חדש של כלל ביטוח ופיננסים

השניים מקדמים יחד את האפליקציה "הלחצן של כלל", שתיתן מענה מידי במקרי חירום שונים. היישומון זמין להורדה למכשירי אנדרואיד ו-ios בחנויות האפליקציות

אייס | 
החתול שמיל, איתי לוי (צילום ליאור נורדמן)
כלל ביטוח ופיננסים יוצאת בקמפיין פרסומי חדש, כשהפעם מצטרף לחתול שמיל (בגילומו של נתן דטנר) הזמר איתי לוי עם הביטוי השגור שלו "המנחגנה". איתי לוי מככב בקמפיין החדש גם הוא כחתול, ומראה לשמיל איך "עושים את זה" ומפיצים את הבשורה על השירות החדש לקהל הרחב.
השניים מככבים יחד בפרסומת החדשה ל"לחצן של כלל", אפליקציה חדשנית ומתקדמת, המעניקה למבוטחים מענה מידי, 24/7, במקרי חירום כגון תאונת דרכים, מחלה בחו"ל, איחור כבודה או הצפה בדירה.
הקמפיין בהובלת משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי.
האפליקציה זמינה להורדה למכשירי אנדרואיד ו-ios בחנויות האפליקציות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה