קצרצרים

משרד "גל-אורן-לרנר" זכה במכרז של עיריית ירושלים

המשרד גבר על חמישה משרדים אחרים במכרז ויהיה אחראי מטעם העירייה על פרסום ויעוץ אסטרטגי למגזר הדתי לאומי, חרדי וערבי
אייס | 
אבי לרנר ואורן אלימלך (צילום יחצ)
משרד הפרסום ויחסי הציבור ״גל אורן לרנר" זכה במכרז עיריית ירושלים למתן שירותי פרסום ויעוץ אסטרטגי במגזר הדתי לאומי, החרדי והערבי.
בעיר ירושלים יש רוב גדול לציבור החרדי, הערבי והציוני דתי. מדובר בסדר גודל של חצי מיליון תושבים ולכן תקציב הפרסום בעיר נחשב לגדול מאוד, וליוקרתי. במכרז התמודדו חמישה משרדים מהגדולים המטפלים במגזרים אלו, כמו אפיקים, בולטון פוטנציאל, אשחר ופרסומי ישראל. עיריית ירושלים כאמור בחרה בהצעה של גל אורן לרנר.
משרד יחסי הציבור והפרסום "גל אורן לרנר" בניהולם של אורן אלימלך ואבי לרנר אחראי בין היתר על קמפיין הבחירות של מפלגת ש"ס, ומעניקים שירותי אסטרטגיה, יח"צ ופרסום לקבוצת "ישראל היום", בנק הפועלים, אגד, מועצות אזוריות באר טוביה גוש עציון הר חברון ועוד שורה של ארגונים ועמותות חברתיות.
תגיות יחסי ציבור
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה