קצרצרים

קבוצת דבי זכתה בתקציב יחסי הציבור של מותג BEKO

את התקציב תנהל הסמנכ"לית מרינה קפלון דיגמי, המובילה את מחלקת הצרכנות והתיירות בחברה. מותג בקו הוא השותף הראשי של מועדון הפאר ברצלונה בכדורגל
מערכת אייס | 
beko
קבוצת דבי נבחרה לניהול הפעילות התקשורתית ויחסי הציבור של מותג מוצרי החשמל הבינלאומי BEKO, הנחשב למותג המוביל באירופה במוצרי חשמל "לבנים" לבית (מוצרים הצבועים בדרך כלל בלבן או מצופים אמייל לבן, כגון מכונת כביסה, מייבש כביסה, מדיח כלים ועוד) - ופועל בלמעלה מ-140 מדינות בעולם. המותג שייך לחברת האם ארצ'ליק. 
בנוסף, המותג הוא שותף ראשי של מועדון הפאר ברצלונה בכדורגל, נותן החסות הרשמי של קבוצת הכדורסל פנרבחצ'ה והספק הרשמי של ליגת האגדות (LEC). בקו מיובאת לישראל באמצעות חברת ברימאג, המשמשת כיבואן הרשמי של המותג בישראל ב-20 השנים האחרונות. את השיווק של בקו בישראל מוביל משה אייזנברג.  
"אנחנו גאים על הבחירה של בקו בקבוצת דבי לניהול תקציב יחסי הציבור שלה בישראל", מסר משה דבי, יו"ר הקבוצה. "מדובר במותג בינלאומי מוביל בשוק מוצרי החשמל בעולם בכלל ובקרב הצרכן הישראלי בפרט". דבי מייצגת תאגידים רב-לאומיים רבים וחברות מקומיות בתחום הצרכנות והקמעונאות, וביניהם: המילטון - היבואנית הרשמית של שיאומי בישראל, יוניליוור, HP, מי עדן, פרטנר, גוליבר, רשת מלונות ישרוטל, קבוצת לופטהנזה ועוד. 
דבי, שמנוהלת על ידי המנכ"לית איה אחימאיר, הוקמה לפני כעשור על ידי יועץ התקשורת משה דבי, לאחר שצבר ניסיון רב במגזר הממשלתי, הציבורי והפרטי. הקבוצה התרחבה בשנת 2012 כאשר לדבי הצטרף איש הפרסום רון שלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה