חדשות

רועי הסל מונה לממלא מקום מנכ"ל עדיקה, יחליף את דדי שוורצברג

לאחר פרישת מנכ"ל עדיקה, ובעקבותיו הגרעין המייסד של חברת האופנה, מונה לו ממלא מקום. הסל פעל בעבר בתחום האופטיקה המקוונת עם הקמת EyeBuyDirect, שימש כנשיא ומנכ"ל חברת Clearly ופריים דיירקט
מערכת אייס |  1
רועי הסל (צילום יחצ)
לאחר התפטרותו של מייסד ומנכ"ל עדיקה, דדי שוורצברג, בשבוע שעבר מהנהלת החברה, ופרישת הגרעין המייסד של החברה בשל סכסוך עם בעלות השליטה, הבוקר (א') הודיעה חברת האופנה על מינויו של רועי הסל לממלא מקום מנכ"ל עדיקה. 
הסל (40), מונה לפני ימים ספורים לדירקטור בחברה, והיום בצד ההודעה על מינויו כממלא מקום המנכ"ל, הודיעה החברה על פרישתו מהדירקטוריון. הסל הינו יזם טכנולוגיה אשר לו ניסיון בתחום האי קומרס, היזמות והפיננסים. בעבר פעל בתחום האופטיקה המקוונת עם הקמת  EyeBuyDirect אותה מכר ל-ESSILOR, שימש כנשיא ומנכ"ל חברת Clearly ופריים דיירקט. בשנה האחרונה חזר לישראל ושימש כיזם ויועץ בקרן הון סיכון נורווסט.
קראו עוד ב-ice
הסל בוגר בית הספר לעסקים בהרווארד (OPM), בית הספר למנהל עסקים ראטגרס, אוניברסיטת תל אביב (כלכלה ופילוסופיה) ואוניברסיטת ג'ורג' וושינגטון בית הספר אליוט ליחסים בינלאומיים בוושינגטון די.סי.
הסל הוכר על ידי הפורום הכלכלי העולמי כמנהיג גלובלי צעיר בשנת 2016, ובשנת 2017 נכנס לרשימת 40 אנשי העסקים המובילים מתחת לגיל 40 בוונקוור.
שדרת ההנהלה המייסדת בעדיקה התפטרה בשבוע האחרון לאחר סכסוך ממושך עם בעלות השליטה גולף וכלל תעשיות של לן בלוטניק בנוגע לתוכניות המשך התרחבות עדיקה. בעקבות הפרישה, השלימה החברה ירידה של כ-60% מתחילת 2020 וכעת שוויה עומד על כ-52 מיליון שקל, לאחר שהונפקה ב-2018 בשווי שוק של 167 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רועי הסל
    רועי 06/2020/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למד בקורס בהרווארד בתשלום.ואין לו מושג מה הוא עושה.טווס בעיקר
    סגור