חדשות

אבינועם ספיר, מנכ"ל טבע ישראל, עוזב את תפקידו ועובר לקנביט

ספיר ייכנס בתחילת מאי לתפקיד מנכ"ל חברת הקנאביס המובילה "תיקון עולם", שנרכשה לפני כחצי שנה על ידי "קנביט". את מקומו בחברה יתפוס המשנה שלו, יוסי אופק. יפעת קריב מקנביט תעבור למשבצת הסמנכ"ל 
רועי בהריר-פרל | 
אבינועם ספיר (צילום מתוך עמוד היוטיוב של מידע כנסים, עמוד הפייסבוק של קנביט)
20 שנה לאחר שהצטרף לחברה ובתום 7 שנות כהונה בתפקיד המנכ"ל, אבינועם ספיר עוזב את טבע ישראל ומצטרף לטרנד הקנאביס הרפואי בתור המנכ"ל החדש של חברת קנביט "תיקון עולם", אחת המובילות בתחום.
ספיר נבחר לתפקיד, לדברי דירקטוריון חברת קנביט, שרכשה את תיקון עולם בנובמבר אשתקד, ב-41.5 מיליון דולר, מאחר שהוא "האדם הנכון למשימה של הרחבת פעילותה של תיקון עולם לשוק הגלובלי". 
ספיר יחליף בקנביט את יפעת קריב, שתזוז לכיסא הסמנכ"ל. עד לעזיבתו, ספיר שימש כמנהל הבכיר ביותר בטבע ישראל, המנהל את אזור אפריקה ואת אזור המזרח התיכון. בעבר הוא שימש בתפקיד מנכ"ל סל"א (חברת ההפצה של טבע בישראל, שמפיצה גם מוצרי קנאביס רפואי של קונדוק פארמה), ראש מערך הלקוחות של טבע ישראל, מנהל המרכז הלוגיסטי בשוהם וסמנכ"ל פיתוח העסקים הגלובלי של החברה. בין השאר, הוא נטל חלק בפתיחתן של כמה נציגויות בולטות של טבע בעולם. 
ספיר, בעל תואר ראשון בכלכלה ולוגיסטיקה מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, הוא חבר במועצת התעשיינים בישראל ויו"ר קרן ההשקעות סנארה ונצ'רס, המאכלסת 17 סטארט-אפים שמתמקדים בבריאות. אחת הסיבות המרכזיות לבחירתו של ספיר לתפקיד מנכ"ל תיקון עולם היא הרצון של חברת הקנאביס הרפואי להיקשר לשוק התרופות והפארם. 
את מקומו של ספיר בטבע ישראל יתפוס מי ששימש המשנה למנכ"ל, יוסי אופק, שייכנס באופן רשמי לתפקיד בתחילת מאי. אופק החל לעבוד בחברה לפני כ-20 שנה, אייש מגוון תפקידי ניהול, ביניהם מנהל יחידת החדשנות של החברה, מנכ"ל טבע מדיקל, מנהל טבע בדרום אפריקה, וכאמור, תפקיד המשנה לספיר. אופק הוא גם חבר מועצת המנהלים של פלטפורמת ההשקעות סנארה וונצ'רס ושל חברת רמדיקס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה