חדשות

עודד גולן ימונה לסמנכ"ל הסחר החדש של רשת אושר עד

חודשיים לאחר שעזב את משרת המנכ"ל בדורגז, גולן מצטרף לרשת הדיסקאונט הממוקדת במגזר החרדי. בשלוש שנות כהונתו בתפקיד הקודם הוביל רכישות ומיזוגים והביא לעלייה במספר הלקוחות
מערכת אייס | 
עודד גולן, מחסני מזון אושר עד (צילום מסך יוטיוב Purple Month, מתוך עמוד הפייסבוק של אושר עד)
אושר עד ממנים סמנכ"ל סחר חדש. רשת הדיסקאונט הממוקדת במגזר החרדי תאייש את התפקיד עם מינויו של עודד גולן.
בשלוש השנים האחרונות שימש גולן כמנכ"ל דורגז, המשווקת גז לבישול ומשתייכת לקבוצת דור-אלון, ולפני כחודשיים סיים את כהונתו בתפקיד.
בתקופתו מוזגה לתוך דורגז המתחרה אמגזית, נרכשה חברת גרין גז ונרשם גידול במספר הלקוחות של החברה, שהסתכם בכ-210 אלף. תפקיד נוסף שמילא גולן בקבוצה היה יו"ר בי לוגיסטיקה, חברת הלוגיסטיקה של דור-אלון.
קראו עוד ב-ice
אושר עד מפעילה 18 סניפים ברחבי הארץ, מרביתם בריכוזי אוכלוסיה חרדיים. פתיחה של סניף בתל אביב לפני מספר שנים הביאה לחשיפה מוגברת שלה בקרב הקהל החילוני.
ב-2021 צפויה החברה לפתוח סניף בפרוייקט של רני צים מרכזי קניות בכפר סבא, בהשקעה של כ-20 מיליון שקלים. ב-2016 הרחיבה הרשת את פעילותה כשנכנסה לשוק האמריקאי תחת השם "Bingo Wholesale" ופתחה סניף בניו יורק בהשקעה של 9 מיליון דולר. מאז פתחה הרשת סניף נוסף בניו ג'רזי.
אושר עד, בבעלות חברת מרב מזון כל, נוסדה ב-2009 על ידי אברהם משה מרגלית, אריה בוים ויהודה לניאדו, לאחר שסיימו את השותפות ברשת "אלף" עם שופרסל, שקנתה את מלוא החזקותיהם.
בסוף 2018 הייתה אושר עד במגעים להכנסתה של קרן אייפקס לשותפות בחברה, אולם על פי הפרסומים המגעים לא הבשילו בשל מחלוקת בעניין השליטה, אותה המייסדים רצו לשמור בידיהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה