קצרצרים

דאון דה פילד ינהלו את תקציב הפרסום של "ברגר קינג"

משרד הפרסום שבבעלות איתמר רועי ושגיא ברגמן ינהל את התקציב של רשת המזון המהיר, שצפויה לפתוח בקרוב סניפים חדשים בנתב"ג. שגיא ברגמן: "מתרגשים להיות הפרטנרים של ברגר קינג בישראל" 
שרון טל |  3
איתמר רועי, שגיא ברגמן (צילום יחצ)
איתמר רועי ושגיא ברגמן, בעלי משרד הפרסום "דאון דה פילד" ינהלו את תקציב הפרסום של רשת המזון המהיר ברגר קינג בישראל, כך נודע ל"אייס".
יחד עם מנהל השיווק חאבייר רביץ, Down The Field יופקדו על ניהול כל פעילויות האונליין והאופליין של המותג לרבות השקות של מוצרים חדשים שצפויים לצאת בשנה הקרובה. "מתרגשים ושמחים להיות הפרטנרים של ברגר קינג בישראל" מסר לאייס שגיא ברגמן.
ברגר קינג ישראל בבעלות איש העסקים פייר בסנינו, מנוהלת בישראל על ידי דוד שיף. הרשת, שפועלת מאז 1994, מפעילה 11 סניפים בארץ וצפויה לפתוח בקרוב שני סניפים חדשים בנתב"ג.
בפברואר האחרון, טרם פרוץ הקורונה, יצאה רשת ברגר קינג בקמפיין עולמי בעקבות החלטתה להשליך החוצה את כל רכיבי החומרים המשמרים והמלאכותיים מהמזון שלה. הרשת הודיעה כי היא שואפת להיות נטולת חומרים משמרים בכל סניפיה בארצות הברית עד סוף 2020.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    היו במקאן לפני? (ל"ת)
    איל ברנע 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד
    מעריך 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תותחים
    סגור
  • 1.
    איך יצאו מליאו??
    למה לי פוליטיקה 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עשו להם עבודה מדהימה לפי מה שנראה. אולי הקריאייטיב לא היה כל כך אפקטיבי..
    סגור