חדשות

שי באב"ד הודיע כי יסיים את תפקידו כמנכ"ל משרד האוצר

חמש שנים אחרי שמונה למשרה על ידי משה כחלון, באב"ד עדכן את שר האוצר המיועד ישראל כ"ץ כי לא ימשיך בתפקידו. ההודעה מגיעה אחרי שגורמים בסביבת מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב העריכו כי יפרוש גם כן
איתי פת-יה | 
שי באבד (צילום צילום מסך)
מנכ״ל משרד האוצר שי באב״ד לא ימשיך בתפקידו. כך הודיע האחרון הערב (ב׳) לשר האוצר המיועד ישראל כ״ץ, והשניים סיכמו כי מועד הפרישה המדויק יתואם ביניהם בהמשך, זאת במטרה לבצע כשורה את הליך החפיפה למחליפו, לכשזה ימונה.
"בחמש השנים האחרונות ניתנה לי הזכות הגדולה ביותר של חיי לשרת את אזרחי מדינת ישראל באחד התפקידים המשפיעים והחשובים הקיימים בשירות הציבורי״, כך מסר באב״ד בהודעה מטעמו. ״אני מודה לשר האוצר, משה כחלון, על האמון שנתן בי ועל כך שאפשר לי למלא את שליחותי הציבורית בצורה הטובה ביותר, ולאשתי ולמשפחתי על התמיכה רבת השנים שבלעדיה לא הייתי יכול לבצע את התפקיד. כמו כן מאחל לשר כ״ץ הצלחה רבה במשרד האוצר. הצלחתו הצלחתנו״.
ביום חמישי הקרוב צפויה להיות מושבעת הממשלה החדשה, והיות ומנכ״ל משרד ממשלתי מכהן במשרת אמון, ייתכן היה כי השר הנבחר היה מחליפו עם כניסתו לתפקיד.
מוקדם יותר להודעה על פרישתו הקרובה של באב״ד, גורמים בסביבת מנכ״ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב העריכו כי גם הוא יסיים את תפקידו לאחר ששר הבריאות ליצמן יעביר את התיק למחליפו.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה