חדשות

יניב בנימיני מונה לדובר האגודה למלחמה בסרטן

בנימיני בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתקשורת, שימש בין היתר כדובר בתחום הציבורי, האקדמי והחברתי ומשמש גם כמרצה בתחום וכשדר בתחנת הרדיו Eco99fm
מערכת אייס |  5
יניב בנימיני (צילום צילום פרטי)
דובר חדש לאגודה למלחמה בסרטן: יניב בנימיני. בנימיני בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתקשורת, שימש בין היתר כדובר בתחום הציבורי, האקדמי והחברתי ומשמש גם כמרצה בתחום וכשדר בתחנת הרדיו Eco99fm. 
האגודה למלחמה בסרטן בישראל פועלת מאז 1952 כמוסד ללא כוונות רווח, הודות לתרומות הציבור. הפעילות של האגודה נקבעת על ידי ועדות מקצועיות שחברים בהן בהתנדבות נציגים ממיטב אנשי הרפואה והמחקר ברחבי הארץ, והיא מגוונת ומתפרסת על פני תחומים רבים, בהם: תמיכה במימון חקר הסרטן; ייזום וסיוע בהפעלה של תוכניות לאומיות למניעה ולגילוי מוקדם של מחלות הסרטן; סיוע בבנייה ושיפוץ מרכזים רפואיים ורכישת מכשור רפואי לאבחון, לטיפול ולמעקב; סיוע, תמיכה, שיקום ורווחה לחולים, מחלימים ובני משפחותיהם; מימון הכשרה והדרכה מקצועית לאנשי צוות המטפלים בחולי סרטן ובבני משפחותיהם; קידום בריאות והסברה מקיפה לציבור הרחב להפחתת הסיכון לחלות בסרטן על ידי אימוץ אורח חיים בריא ועוד.
"מחלת הסרטן אינה עושה הבחנה בין אדם לאדם, וכל חולה סרטן זקוק למידע ותמיכה. האגודה פועלת ללא כל מימון מתקציב ממשלתי כלשהו, כך שהיא פועלת על בסיס שיקולים מקצועיים בלבד. פעילות האגודה היא משמעותית ונחוצה לחברה הישראלית ועושה ככל שביכולתה, במטרה לשפר את איכות חיי החולים ולהקטין את התחלואה והתמותה במדינת ישראל. אני שמח על מינויו של יניב והצטרפותו לאגודה למלחמה בסרטן. אני משוכנע שניסיונו הרב יסייע רבות לקידום פעילות האגודה ולהעברת מסריה, שבכוחם להציל חיים בישראל ולשפר את איכותם", מסר משה בר חיים, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    במקום כזה אי אפשר לשרוד
    א 08/2020/16
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מקווה שיתעשת מהר
    סגור
  • 4.
    מקצועי וגם שדר רדיו מוכשר
    מיכל 06/2020/21
    הגב לתגובה זו
    10 0
    בהצלחה
    סגור
  • 3.
    לא ישרוד
    מירי 06/2020/03
    הגב לתגובה זו
    5 4
    אף אחד לא מצליח לשרוד עם מירי זיו
    סגור
  • 2.
    בהצלחה (ל"ת)
    אלון 05/2020/13
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 1.
    בחירה נכונה
    כנרת 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    11 0
    דובר מסור ומקצועי. בהצלחה
    סגור