חדשות

יו"ר רשות החשמל ד"ר אסף אילת הודיע כי יסיים את תפקידו

אילת עדכן את שר האנרגיה שטייניץ על רצונו לפרוש, והשניים סיכמו כי יחזיק במשרה עד שיימצא לו מחליף. בתקופתו ברשות ליווה אילת תהליכים של צמצום הריכוזיות במשק החשמל וקידום המעבר לאנרגיות מתחדשות
איתי פת-יה | 
אסף אילת, יו"ר רשות החשמל (צילום מסך מתוך יוטיוב IsraelDemocracyIns)
יו"ר רשות החשמל ד"ר אסף אילת פורש מתפקידו. אילת הודיע היום (ג') לשר האנרגיה ד"ר יובל שטייניץ על כוונתו לסיים את כהונתו, והשניים סיכמו כי יישאר בתפקיד עד שיימצא לו מחליף.
רשות החשמל היא הרגולטור המפקח על משק החשמל בישראל, ובין השאר בסמכותו לקבוע את תעריף החשמל. ד"ר אילת כיהן ארבע שנים בתפקיד, וקודם לכן שימש בתור  הכלכלן הראשי ברשות ההגבלים העסקיים (כיום רשות התחרות).
אילת ליווה בתקופתו ברשות את תהליך צמצום הריכוזיות במשק החשמל, שכלל הקמה של תחנות כח על ידי גופים פרטיים, לצד מכירת תחנת הכח באלון תבור על ידי חברת החשמל ויציאה למכרז למכירת תחנת הכח ברמת חובב. כמו כן קודם בתקופתו מעבר לשימוש באנרגיות מתחדשות, עם הקמת תחנת הכח הסולארית באשלים והיציאה למכרז על הקמת המרכז הסולארי בדימונה שצפוי לקום בעוד כשלוש שנים.
קראו עוד ב-ice
"אני מסיים את תפקידי בתחושת סיפוק. אני מאמין בצורך בתחלופה בקרב הפקידות הבכירה בשירות המדינה, ועוזב רשות ומשק חשמל מבוססים ומוכנים לאתגרי העתיד", מסר אילת בהודעה מטעמו. כמו כן הוסיף "אבקש להודות לשר האנרגיה, ד"ר יובל שטייניץ, על  האמון הרב, על מרחב הפעולה והגיבוי שהעניק לרשות, ועל העבודה הפוריה והמקצועית המשותפת".
שר האנרגיה ד"ר יובל שטייניץ הודה לאילת ומסר כי "אסף הצליח לאחד את רשות החשמל ומנהל החשמל לידי גוף אחד איכותי ויעיל, ותרום תרומה אדירה לתהליכים היסטוריים, כגון הפסקת השימוש בפחם בתחנות הכח, הגדלה של מאות אחוזים בשימוש באנרגיות מתחדשות וגיבושה של הרפורמה ההיסטורית במשק החשמל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה