חדשות

יפעת מזרחי עוזבת את פסגות לטובת הפניקס

מנכ"לית חברת הגמל של פסגות בשנתיים האחרונות תעבור לקבוצת הביטוח הפניקס ותחליף בתפקיד את אורי קיסוס, שהצטרף לאחרונה לשיכון ובינוי. בעבר כיהנה במספר תפקידים בקבוצת אקסלנס  
שרון טל |  1
יפעת מזרחי (צילום רמי זרנגר, ויקיפדיה)
יפעת מזרחי, מנכ"לית חברת הגמל והפנסיה של בית ההשקעות פסגות מאז שנת 2018, פורשת מתפקידה ותעבור לטובת ניהול חברת הגמל והפנסיה בקבוצת הביטוח הפניקס. כך נודע ל"אייס".
מזרחי תחליף בתפקיד את אורי קיסוס, שהצטרף לאחרונה לקבוצת שיכון ובינוי שבניהול מנכ"ל הפניקס לשעבר – אייל לפידות.
ליפעת ותק של למעלה משני עשורים בשוק החיסכון ארוך הטווח בהם כיהנה במספר תפקידים בקבוצת אקסלנס נשואה וביניהם – סמנכ"לית מכירות וחברת הנהלה בקבוצה, משנה למנכ"ל גמל ופנסיה וסמנכ"ל תחום עסקי וסמנכ"לית שוק הון ופיננסים ב'חבר משרתי הקבע והגמלאים'.
מזרחי פורשת מתפקידה בתקופה בה נערכו שינויים משמעותיים בבית ההשקעות פסגות, מאז כניסת המנכ"ל ראובן קפלן לתפקיד בספטמבר 2019. בין היתר, הוחלט על שינוי במבנה הארגוני של החברה וקיצוץ בכוח האדם, מה שהוביל לפירוק חטיבת הלקוחות ולפרישת הסמנכ"ל דאז רמי יערי.
בדצמבר האחרון פרש גם סמנכ"ל ההשקעות של פסגות גמל ופנסיה, תמיר פרדר, לאחר הודעת המנכ"ל על מינוי גת מגידו לתפקיד. כעת עם עזיבתה של מזרחי, קפלן ייאלץ למצוא מחליף לתפקיד החשוב בתקופה פיננסית מורכבת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גיוס בעייתי בפסגות
    אלי 05/2020/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תפסיקו לקדם מבפנים אנשים ותתחילו להביא אנשים איכותיים מבחוץ...
    סגור