חדשות

מנכ"ל משרד התקשורת נתי כהן לא ימשיך בתפקידו תחת יועז הנדל

השר הנכנס הודיע לכהן כי ימנה לו מחליף בקרוב. המועמדת המסתמנת היא עו"ד לירן אבישר בן-חורין, לשעבר פעילת מפלגת תל"ם ממנה נפרד הנדל לאחרונה. כהן קידם את פריסת תשתיות הסיבים האופטיים והדור החמישי
איתי פת-יה |  1
נתי כהן מנכ"ל משרד התקשורת (צילום ויקיפדיה)
מנכ"ל משרד התקשורת לא ימשיך בתפקידו תחת השר הנכנס יועז הנדל. האחרון הודיע על כך לכהן בפגישה שהתקיימה היום בין השניים, בה סוכם כי יחזיק במשרה עד לסיום הליך החפיפה של מחליפו. ככל הנראה מי שתתפוס את מקומו תהיה עו"ד לירן אבישר-בן חורין, לשעבר פעילת מפלגת תל"ם ממנה התפלג לאחרונה הנדל.
"לפני מספר דקות הסתיימה שיחה משותפת לשר התקשורת הנכנס, חה״כ יועז הנדל ולמנכ״ל המשרד, נתי כהן", נכתב בהודעה מטעם המשרד, "בתום השיחה אשר התקיימה ברוח טובה, סוכם בהחלטה משותפת שמנכ״ל המשרד יסיים את תפקידו בהתאם לבקשתו. שר התקשורת חה"כ יועז הנדל ביקש להודות למנכ"ל היוצא על התקופה בה שירת את מדינת ישראל בתפקיד החשוב, ציין כי התרשם שהמנכ"ל עשה את עבודתו נאמנה ובאופן מיטבי, קידם תהליכי עומק במשרד, והניח תשתית לקידומה של הטכנולוגיה במדינת ישראל".
כהן שימש כמנכ"ל משרד התקשורת במשך שנתיים, החל ממינויו של השר לשעבר איוב קרא לתפקיד, ולאחר מכן תחת מחליפו השר דודי אמסלם. כהן הוביל את מכרז תדרי הדור החמישי בסלולר שיצא לדרך בשנה האחרונה, וכמו כן בשנותיו כמנכ"ל קודמה פריסת תשתית הסיבים האופטיים לגלישה מהירה ברשת. מנגד, בקיץ שעבר הקל משרד התקשורת על תנאי הרישיון של HOT והתיר לה לספק שירות בקצבים איטיים יותר באזורים בהם אין כדאיות כלכלית לפריסת תשתית קווית. כמו כן, טרם הוצא לפועל המתווה מול בזק לפעלת תשתית הסיבים הרדומה שזו פרסה בכ-60% משטח המדינה.
קראו עוד ב-ice
למחליפה המסתמנת לירן אבישר-בן חורין, תואר שני במשפטים מאוניברסיטת NYU ותואר ראשון במשפטים וניהול מאוניברסיטת תל אביב, אולם היא נעדרת רקע בענף התקשורת. אבישר בן-חורין מילאה בעבר תפקידים בשירות הציבורי, כשבתקופתו של הראל לוקר כמנכ"ל משרד ראש הממשלה, שימשה כראש המטה שלו, זאת במקביל לכהונתו של השר הנכנס הנדל כראש המערך ההסברה הלאומי במשרד. עוד היא כיהנה כעוזרת משפטית של מני מזוז בימיו כיועץ המשפטי לממשלה ועמדה בראש מחלקת העלייה של הסוכנות היהודית בארה"ב וקנדה.
כמו כן, אבישר-בן חורין לקחה חלק במשא ומתן הקואליציוני מטעם כחול לבן, ובן זוגה הוא איתי בן חורין, שותף במשרד הייעוץ האסטרטגי בן חורין-אלכסנדרוביץ', שכחול לבן שכרה את שירותיו בקמפיין הבחירות של אפריל 2019.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לטפל בגמלאי משרד התקשורת
    גמלאי 05/2020/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משרד התקשורת זרק לכלבים את גמלאי המשרד ולא מוכן לטפל בהם. נקווה שהשר החדש יתקן זאת ומהר.
    סגור