חדשות

שלומי טחן יסיים את תפקידו כמנכ"ל מלונות בראון, הבעלים ישמשו כמחליפים

בעלי רשת המלונות בראון - ליאון אביגד וניר ויצמן, החליטו לקחת את המושכות לידיים ולשמש כמנכ"לים משותפים לחברה. שלומי טחן, ששימש כמנכ"ל בשנה האחרונה, ימשיך לשמש כחבר דירקטוריון
שרון טל |  3
שלומי טחן, ליאון אביגד, ניר ויצמן (צילום מתוך אתר מלונות בראון, רפי דלויה, ניר סטולו, יחצ בראון)
שלומי טחן, מנכ"ל רשת המלונות בראון בשנה האחרונה, יפרוש מתפקידו, זאת עקב החלטת בעלי השליטה, ליאון אביגד וניר ויצמן, לקחת את המושכות לידיים בתקופה מורכבת זו ולנהל את החברה כמנכ"לים משותפים.
טחן יסיים את תפקידו בתום תהליך העברת מקל מסודרת וימשיך לשמש כחבר בדירקטוריון החברה: "אני מודה לבעלי השליטה על הבעת האמון בשנה האחרונה ושמח להמשיך ללוות את פעילותה הענפה של החברה במסגרת כהונתי כחבר דירקטוריון". מסר טחן.
דני כהן, יו"ר הדירקטוריון של החברה, אמר כי "שלומי טחן הקים מנגנוני ניהול מתקדמים שהוכיחו את עצמם במהלך משבר הקורונה והוביל את החברה במהלך תנופת פיתוח מרשימה. בשם כל צוות החברה, השותפים ובשמי, אני מבקש לאחל לשלומי תודה על העשייה המשותפת והמשך הצלחה רבה", הוסיף כהן.
שלומי טחן מילא שורת תפקידים בענף המלונאות במשך יותר מ-3 עשורים. בין תפקידיו שימש כמנכ"ל מלונות המלך שלמה ואגמים, מנכ"ל רויאל ביץ' אילת, מנכ"ל מלונות אלרוב, מצודת דוד וממילא. משנת 2010 שימש טחן כסמנכ"ל התפעול של רשת מלונות ישרוטל. בשנת 2019 את המנכ"ל הקודם ראובן אלקס, שביקש לעזוב את תפקידו לטובת הקמת רשת בתי מלון במשותף עם חברת ישראל קנדה. כעת, טחן מסיים את תפקידו ויעביר את השרביט לבעלי השליטה.
רשת מלונות הבוטיק בראון הוטלס נוסדה בשנת 2010, והיא בבעלות ניר ויצמן, ליאון אביגד, ניצן פרי והכשרה ביטוח. בבעלות הרשת 14 מלונות, 11 בתל אביב, 2 בירושלים, ו-1 בקרואטיה, כאשר בכוונתה להתרחב לבעלות של כ-50 מלונות תוך שנתיים – בישראל, ביוון, בקפריסין, ובגרמניה. במקביל למלונות בבעלותה, משמשת בראון הוטלס כחברת ניהול של מלונות נוספים.
תמונות: ליאון אביגד, צילום: ניר סטולו ; שלומי טחן, צילום: רפי דלויה ; ניר ויצמן צילום: יח"צ בראון ; 
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עוד דביל מהבנק שחושב שהוא מבין משהו בעסקים או מלונאות (ל"ת)
    רקפת 06/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    המציאות, כרגיל קצת פחות זוהרת
    הבאטלר 05/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בראון היו בתנופת פיתוח אדירה ובנייה של 5 מלונות חדשים, רק בת"א עם כוונה לצאת לחו"ל. כדי לממן את ההרפתקאה הזו חשבו להנפיק וכשהבינו שלא יצליחו רצו לקבל הלוואה שכבר לא יקבלו בגלל הקורונה והעסק עכשיו בצרות
    סגור
  • 1.
    שלומי טחן
    מכירה קצת.. 05/2020/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין עליו .חבל שעוזב בתקופה קריטית זו . עלה והצלח איש יקר ,חכם,אסטרטג,מקצוען שאין שני לו !! כבר מתגעגעת
    סגור