חדשות

עומרי הרוש, מנכ"ל IM, פורש מקבוצת גיתם BBDO ויוצא לדרך עצמאית

מנכ"ל חברת הייעוץ בשנתיים האחרונות פורש מתפקידו ועוזב את קבוצת גיתם. הרוש: "אחרי 10 שנים בתחום, הגיע הזמן לצאת לדרך עצמאית. מנכ"ל הקבוצה עידו הר-טוב, יתפוס את מקומו בתפקיד

שרון טל |  3
עומרי הרוש גיתם BBDO (צילום אלעד מלכה)

עומרי הרוש, בשנתיים האחרונות מנכ"ל חברת הייעוץ IM מקבוצת גיתם BBDO, הודיע כי הוא נפרד מגיתם ומקים חברת ייעוץ עצמאית שתתמחה ביעוץ אסטרטגי תקשורתי עם מיקוד בנושאי רגולציה, ניהול משברים והובלת קמפיינים ציבוריים.

"אני מודה לקבוצת גיתם ולאנשים הנפלאים שמרכיבים אותה על הבית החם והאוהב ועל כך שאפשרו לי לנהל את החברה בצורה הטובה ביותר", מסר הרוש. "אחרי 10 שנים של פעילות בתחום הגיע הזמן לצאת לדרך עצמאית".
קראו עוד ב-ice


במסגרת תפקידו בגיתם, הוביל הרוש את מערך הייעוץ ללקוחות החברה וביניהן בנק הפועלים, שופרסל, מפעל הפיס, מובילאיי, ועוד. בתקופה זו הוביל קמפיינים ציבוריים רחבי היקף וביניהם קמפיין הרופאים וקמפיין התעשיינים וטיפל במשברים בינלאומיים עבור לקוחות ענק. בשנת 2015 ניהל מערך התקשורת והדוברות בקמפיין הבחירות של מפלגת כולנו לכנסת בו השיגה המפלגה 10 מנדטים ולאחר מכן המשיך עם כחלון למשרד האוצר שם שימש כיועץ התקשורת לשר ונחשב לאחד האנשים הדומיננטים במשרד.
עדו הר-טוב, מנכ"ל קבוצת גיתם, שהקים את חברת הייעוץ IM וניהול אותה במשך חמש שנים ינהל אותה כעת באופן ישיר: "אנחנו מודים לעומרי על תקופה נפלאה ומרובת הישגים בה הוביל את החברה" מסר הר טוב. "עומרי הביא עימו הישגים יוצאי דופן יחד עם צוות החברה המופלא, אשר ימשיך להוביל את לקוחותיה. אנחנו מאחלים לעומרי הצלחה מכל הלב."

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    4 מנכלים ב 4 שנים
    אלרועי 05/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקריות ?
    סגור
  • 2.
    פוטר? (ל"ת)
    אלון 05/2020/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    הון שילטון
    תאומים 05/2020/20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כחלון הלך... עומרי הלך... יש קשר?
    סגור