חדשות

אמיר משה מונה לדובר האגודה למען הלהט"ב בישראל

בעבר שימש כיועץ תקשורת בקבוצת דבי תקשורת לחברות וארגונים במגזר הציבורי והשלישי. בחודשים האחרונים מילא את התפקיד בהתנדבות וכעת הפך המינוי לרשמי 
שרון טל | 
אמיר משה (צילום עמרי שפירא)
אמיר משה מונה לדובר האגודה למען הלהט"ב. אמיר (24), שימש בעבר כיועץ תקשורת בקבוצת דבי תקשורת לחברות וארגונים מהמגזר הציבורי והשלישי, תוך קידום יחסי הציבור של מוסדות ציבוריים ופרויקטים משמעותיים בניהם: הסטורי של אווה וחגיגות ה-70 למדינת ישראל. את דרכו התחיל בחטיבת דובר צה"ל.
האגודה למען הלהט"ב בישראל פועלת למען שוויון הזכויות של הקהילה הגאה בישראל, תוך ליווי חברי הקהילה ברחבי הארץ והפעלת מערך שירותים וסיוע שוטף. בשנתיים האחרונות האגודה הובילה את מחאת הלהט"ב הכללה את השבתת המשק, יזמה למעלה מ-50 אירועי גאווה ברחבי הארץ, ויצאה בקמפיין בשלטי חוצות ארצי תחת המסר "משפחה ישראלית גאה".
קראו עוד ב-ice
״אנחנו גאים במינוי של אמיר לדובר האגודה ובטוחים שיוביל את הזירה התקשורתית של המאבק הגאה והאגודה במקצועיות ובהצלחה יתרה" מסר אוהד חזקי, מנכ"ל האגודה למען הלהט"ב: "מינויו של אמיר המחזיק ניסיון עשיר בתחום יחסי הציבור והדוברות, הוא צעד משמעותי בקידום המאבק של הקהילה הגאה לשוויון״. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה