חדשות

משה פרי יפרוש מתפקידו כמנכ"ל סאני תקשורת לאחר 3.5 שנים

המנכ"ל יפרוש מתפקידו ב-1 בספטמבר. דירקטוריון החברה יפעל לאיתור מנכ"ל חדש. פרי סייע להוביל את סמסונג לנתח שוק של מעל 50% מכלל מכשירי הסלולר הנמכרים בישראל
אילן שניג | 
משה פרי, מנכ"ל סאני תקשורת (צילום סיון פרג')
מנכ"ל סאני תקשורת משה פרי הודיע לחברה על רצונו לפרוש מתפקידו בתום 3.5 שנים ועתיד לעזוב רשמית ב-1 בספטמבר. דירקטוריון החברה יפעל לאיתור ומינוי מנכ"ל חדש.
פרי החליף את המנכ"לית הקודמת, ענת כהן שפכט, שפרשה בפברואר 2017. לפני כן היה סמנכ"ל מכירות שוק פתוח ומנהל מכירות בחברה. טרם לכן, שימש במשך 6 שנים כסמנכ"ל מכירות בקבוצת פישמן. 
בתקופתו כמנכ"ל, הרחיב פרי את רשת החנויות של סאני ל-22 סניפים בפריסה ארצית והוביל את סמסונג לנתח שוק של יותר מ-50% ממכשירי הסלולר הנמכרים בישראל. ברבעון השלישי של 2019 הגיעו הכנסות החברה לשיא - כ-330 מיליון שקל. כן חתם על הסכם שיווק עם HOT מובייל, ויצר דרמה בשוק הסלולר כאשר הציע חבילה ב-14.90 שקל לחודש.
בחודשים האחרונים הוביל פרי את החתימה על הרחבת הזיכיון של סאני למכירת מכשירי הסלולר של סמסונג ואביזרים נלווים ל-5 שנים קדימה, בהם לראשונה גם מחשבים נישאים.
בסוף הקדנציה סאני בניהולו ספגה מכה קשה בעקבות משבר הקורונה, כשהרווח התפעולי צנח בכ-50%, ומשבר מתמשך מול ועד העובדים, שטען שהחברה לא מקבלת את זכותם החוקית להתאגד בהסתדרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה