קצרצרים

My Social של מעיין יחבס תטפל בתקציב 'פיצה האט'

מעיין יחבס זכה בתקציב הסושיאל של פיצה האט וינהל את הקמפיינים של כל 92 סניפי הרשת: "פיצה האט הבינה שעולם הסושיאל מתרחב ומשנה את כללי המשחק"
שרון טל | 
מעיין יחבס (צילום גיל חיון, מתוך פייסבוק Pizza Hut)
My social, משרד הפרסום בבעלותו של מעיין יחבס קיבל לידיו את תקציב הסושיאל של רשת פיצה האט, לה 92 סניפים ברחבי הארץ והיא בבעלות חברת "טבסקו החזקות בע"מ".
במסגרת התקציב, ינהל יחבס קמפיינים ארציים ולוקאליים לכלל סניפיה של הרשת, יעסוק בגיוס עובדים ובהגברת מודעות למותג יחד עם הפרזנטור החדש, חן מזרחי, ומשרד הפרסום ליאו ברנט. בנוסף לניהול הדיגיטלי של סניפי פיצה האט, My social תנהל גם את 'Hut party' מותג הקייטרינג של הרשת.
 
קראו עוד ב-ice
לדברי יחבס: "אחרי חודשים מאתגרים במיוחד, אנחנו שמחים ונרגשים לגדול ולהתרחב. בחודשים האחרונים הצלחנו לפתח כל אחד מהמותגים שלנו ולהעצים את הפעילות הדיגיטלית שלהם עם מוצרים הרלוונטיים לאופי התקופה, ובמקביל לשכלל את השירותים שלנו. פיצה האט זו דוגמה מצוינת למותג שהבין כיצד עולם הסושיאל מתרחב ומשנה את כללי המשחק ובהתאם לזאת יודע לצרוך אותנו במרבית הכובעים שלנו, גם בתקופה מורכבת כמו זו".
  
לצד פיצה האט, מטפלת My Social כיום בכ-60 מותגים וביניהם ברשתות מזון נוספות כגון: גולדה, אניטה, רולדין, ארומה תל-אביב, פיורי, Night Cookies ומקס ברנר, זאת לצד מסעדות נוספות שעבורם היא מנהלת את כל התחום הדיגיטלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה