חדשות

ניר דגן, מנכ"ל ארקיע היוצא מונה למנהל העסקים הראשי ב-IES החזקות

נחיתה רכה למנכ"ל חברת התעופה היוצא. עזב את ארקיע בתום 6 שנות כהונה כשהיא בעיצומו של משבר הקורונה
אילן שניג | 
ניר דגן (צילום מתוך יוטיוב ארקיע)
רק המריא וכבר נחת בחברה חדשה: ניר דגן, מי שעד לפני ימים ספורים עוד שימש כמנכ"ל ארקיע, מונה למנהל העסקים הראשי בחברת IES החזקות, העוסקת בתשתיות נדל"ן לתעופה, ונמצאת בשליטת איש העסקים חיים גייר.
דגן, טייס ומשפטן גויס במטרה לפתח תחומי מימון ורכש נכסים דוגמת טכנולוגיות תעופתיות, מנועים וחלפים. הוא היה אמור לסיים את תפקידו לקראת חג הפסח אחרי שבינואר החליט לפרוש בתום 6 שנות כהונה. מי שהיה אמור להחליפו הוא אמיר ארז לשעבר מנכ"ל פזגז. ארז אמור היה להיכנס לתפקיד באפריל האחרון אלא שזה לא קרה ודגן התבקש להישאר עד לסוף חודש מאי.
חברת IES   הינה חברת החזקות והשקעות הפועלת באמצעות חברות הבת באיתור וייזום השקעות בתחום הנדל"ן להשקעה בישראל ובבריטניה ובאמצעות חברת הבת איי אי אס עוסקת במכירת טלפונים סלולרים ומודמים סלולריים. יו"ר החברה הוא חיים גייר והמנכ"ל דורון שגיב. בחברה נערכים לביקוש לאחסון ולתחזוקת מטוסים, צורך שיישאר גם אחרי שהתעופה תשוב לאט לאוויר 
משבר הקורונה תפס את ארקיע בתחילתה של תוכנית הבראה אחרי טלטלה שפקדה את החברה עם סגירת שדה דב, ועם החרפת התחרות מול חברות הלואו קוסט בקווים לאירופה. כיום, כמעט כל 550 עובדי ארקיע המחזיקים ב-30% מהחברה מצויים בחל"ת והחברה מצויה בהדממה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה