חדשות

זאביק דרור יטפל ביחסי הציבור של מותג האופנה הבינלאומי Boohoo

מותג האפנה המקוון מבריטניה נכנס לשוק הישראלי במהלך שילווה על ידי משרד יחסי הציבור של דרור וסוכנות המשפיענים "לידרס". המחירים הנמוכים של הרשת יצטרכו להתחרות במבצעים שמקדמים הקניונים שנפתחו מחדש
איתי פת-יה | 
זאביק דרור (צילום יח"צ)
עם כניסת מותג האופנה האינטרנטי Boohoo לישראל, משרד יחסי הציבור של זאביק דרור נבחר לטפל במערך הדוברות שלו. במקביל, בוהו חתמו על שיתוף פעולה עם סוכנות המשפיענים "לידרס" כחלק מאסטרטגיית החדירה של המותג לשוק הישראלי.
 
קראו עוד ב-ice
בוהו הבריטית הוקמה ב-2006 ופונה לשוק של בני נוער וצעירים. השבוע החברה השיקה השבוע אתר סחר ישראלי בו יוצעו חלק גדול מהקולקציות שהמותג מציע בחו"ל. ההשקה של המותג בארץ נעשית בתזמון מורכב. מחד, המחירים הנמוכים יחסית המאפיינים את הרשת יתאימו למצבם של רבים מהצרכנים שהכנסותיהם נפגעו עקב משבר הקורונה. לצד זאת האפשרות לרכוש פריטים אונליין יתפס כיתרון עבור הקונים שחוששים מההתקהלויות בקניונים.
אולם מאידך, רבות מרשתות האפנה מקדמות כעת מבצעים כדי לעודד את תנועת הלקוחות לקניונים, ובכך מתחרות עם המחירים שמציעים בבוהו. בנוסף, ייתכן שאותם צרכנים שקונים כעת בגדים כדי לפצות את עצמם על תקופת הסגר יעדיפו לרכוש בחנות מוצר ממלאי קיים שיחזור איתם הביתה, ולא להמתין למשלוח שיגיע מחו"ל. את גל הקניות האימפלוסיבי הזה, ככל שטרם דעך, בבוהו עשויים לפספס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה