חדשות

אבי יששכרוף, מיוצרי "פאודה", יגיש עם אראל סג"ל ברדיו 103FM

הפרשן לענייני ערבים ומיוצרי "פאודה" חוזר לרדיו ויגיש עם אראל סג"ל מדי יום רביעי ב-103FM. הבוקר הגיע יששכרוף לשידור משותף עם סג"ל, לאחריו הודיעו בתחנה על המינוי הרשמי
שרון טל |  1
אור צלקובניק, אראל סג"ל, אבי יששכרוף (צילום גיא גלעד, רפי דלויה)
העיתונאי והפרשן לענייני ערבים אבי יששכרוף ומיוצרי הסדרה ״פאודה״ עם ליאור רז, חוזר לרדיו ומצטרף לתכנית עם אראל סג״ל ב-FM103. 
עם סיום השידור המשותף הראשון הבוקר, הזמין אותו מנכ״ל התחנה אור צלקובניק להצטרף באופן קבוע לצוות מגישי התכנית של אראל סג״ל ברדיו FM103. יששכרוף יגיש לצידו של סג״ל מדי שבוע את מהדורת יום ד׳ של התכנית, בשעה 11:00.
יששכרוף החל את דרכו העיתונאית ככתב לענייני ערבים בקול ישראל. לאחר מכן שימש כתב ופרשן לענייני ערבים בעיתון הארץ. בסוף 2012 הצטרף למערכת וואלה ניוז שם שימש ככתב ופרשן לענייני ערבים במשך 7 שנים.
בשנת 2002 זכה יששכרוף בפרס הכתב הטוב ביותר מטעם קול ישראל על סיקורו את האינתיפאדה השנייה. ב-2004 פרסם יחד עם עמוס הראל את ספרו המלחמה השביעית  איך ניצחנו ולמה הפסדנו במלחמה עם הפלסטינים. ב-2008 הוציא עם הראל ספר שני בשם "קורי העכביש – סיפורה של מלחמת לבנון השנייה".
במקביל פנה לכתיבה מחוץ לעיתונות ויחד עם ליאור רז יצר ב-2014 את הסדרה המצליחה "פאודה" שבהמשך נמכרה לנטפליקס. כעת הוא חוזר לעולמות האקטואליה ברדיו 103FM, במקביל ליצירותיו השונות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    103 נהיו טרחנים ומעייפים. לא מצחיקים כמו פעם רק חפירות (ל"ת)
    עודד 06/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור