חדשות

מתמזגים: גל בייסברג רוכש את סטודיו המיתוג SAY של אסף יששכרוף

סטודיו הבוטיק הירושלמי SAY של אסף יששכרוף, ממקימי קבוצת העצמאים "אני שולמן"., חובר לקבוצת התקשורת Baysberg Team. פעילות SAY תועתק למשרדי הקבוצה במתחם הבורסה ברמת-גן
שרון טל |  11
גל בייסברג ואסף יששכרוף (צילום יח"צ)
קבוצת התקשורת השיווקית ״Baysberg Team״, בבעלותם של האחים אלמוג וגל בייסברג, חוברת לסטודיו הבוטיק Say בבעלות של אסף יששכרוף, מומחה למיתוג עסקי, ובין היתר מנהל המותג והקריאייטיב של מחאת העצמאים "אני שולמן".
לאחר שהתמזגה עם גלאי תקשורת, החיבור עם סטודיו Say הוא צעד נוסף של קבוצת בייסברג בדרך למיצובה כקבוצת התקשורת השיווקית המשולבת הגדולה בישראל. במסגרת אסטרטגיית הצמיחה של הקבוצה, בייסברג פנה לאחרונה במייל נרחב לחברות בענף להגיע להידברות ולהצטרף לקבוצה הפועלת בחודשים האחרונים לביצוע רכישות ומיזוגים.
פעילות SAY תועתק למשרדי הקבוצה במתחם הבורסה ברמת-גן, ואת פעילות הסטודיו ימשיך לנהל ולהוביל יששכרוף שהקים את הסטודיו לפני כ-20 שנה בהם צבר ניסיון עצום בתהליכי מיתוג מורכבים וייחודיים. בין לקוחות SAY ניתן למנות את שטראוס, ברליץ, מכללת עזריאלי, מעוף, שירותי בריאות כללית, רשת ממלכת החלבה, רשת באשר פרומאז'רי, מוזיאון ארצות המקרא, האוניברסיטה העברית, מכללת הרצוג, הליגה נגד השמצה, אלי"ן אינוביישן, TOM, קרן לין שוסטרמן ועוד.
אסף יששכרוף מנכ"ל סטודיו SAY: "חברת say נרגשת לקראת המיזוג עם קבוצת בייסברג מתוך אמון, כבוד ומקצוענות הדדית ובעיקר מתוך ידיעה שהשלם גדול מסך חלקיו. ההחלטה לצאת לדרך נפלה מתוך הצורך להעניק ללקוחות החברה שירותים משלימים ולהעמיק את יכולות הביצוע. אנו מצפים לפרוץ את תקרת הזכוכית של הסטודיו ולהגיע יחד לגבהים ראויים".
גל בייסברג, מנכ״ל קבוצת התקשורת Baysberg Team: "למרות הקורונה אנו ממשיכים בתכנית הרכישות והמיזוגים על מנת לבסס את הקבוצה כקבוצת התקשורת החדשנית והמובילה בישראל. אסף וצוות הסטודיו משלימים חלק נוסף ומשמעותי בפאזל שאנו מרכיבים בימים אלו. לצד החדשה המשמחת, אנו נמצאים בדרך לרכישת שתי חברות דיגיטל ושלוש חברות יח"צ ולקראת פתיחת סניף נוסף של גלאי תקשורת במטרופולין חיפה שיפעל במקביל לסניף במטרופולין באר שבע".
קבוצת התקשורת Baysberg Team הוקמה על ידי האחים אלמוג וגל בייסברג. כיום היא מונה כ-50 עובדים ומחולקת לשלוש חברות מרכזיות- פירמת הייעוץ 'גלאי תקשורת', GALMOMC- סוכנות מדיה ודיגיטל ו-SAY, סטודיו לעיצוב ומיתוג. הקבוצה מעניקה שירותי דיגיטל, דוברות ויחסי ציבור, למשרדי ממשלה, גופים ציבוריים, חברות נדל"ן, היי-טק, חברות פרטיות ואישים רבים. בין לקוחות החברה הבולטים נמנים אוניברסיטת בן גוריון, חברות הבת של כללית, המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, רשת ויקטורי, צוות 3, ומגוון רשויות מקומיות.
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    בהצלחה
    זאב יקותיאל 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיבור ראוי בהצלחה
    סגור
  • 9.
    רגע מה עם בריין האב? כהן&בייסברג?
    יערה 07/2020/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איפה כל החברות הבת? א
    סגור
  • זה עם סוכנות המסר (ל"ת)
    יערה 07/2020/12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 8.
    הלקוחות יודעים שאין להם עובדים?
    ענבל 07/2020/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בחיית גל. כמה רוח אפשר לעשות? גם ככה הוצאתם את כולנו לחלת אז מה אתה מוכר. מי יטפל?
    סגור
  • 7.
    גל אתה עושה טעות. הכל חקוק ברשת ועוד שנתיים יגלו איזה
    ג'ון 07/2020/05
    הגב לתגובה זו
    5 0
    טמבל אתה
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    אם רק הייתם יודעים באמת מה הסיפור הייתם צוחקים עד מחר
    יואש 07/2020/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ה"סכונות" הזו איבדה את כל לקוחותיה, היתה שיחת טלפון בין גל לבחור ושם החליטו "לשתף פעולה" (מילים גדולות) ואז גל רץ להוציא הודעה
    סגור
  • 5.
    אפילו את העובדים במשרד זה לא מעניין
    רן 07/2020/02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    והם אפילו לא מגיבים. עצוב
    סגור
  • 4.
    זה נראה לא רציני כבר... קצת פחות רעש וקצת יותר עבודה (ל"ת)
    יערה 07/2020/02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 3.
    קבוצת לייצנים (ל"ת)
    אורן נאווי 07/2020/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    כמה אפשר לפמפם את הדבר הזה?
    מיכאל אלון 07/2020/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל יום "רכישה" חדשה, "פתיחת סניף" חדש... זאת קבוצת תקשורת או דוכן פלפל שפותח סניפים? הייתי מציע לאחים בייסברג להשקיע את זמנם בעבודה קשה למען לקוחותיהם במקום לבזבז זמן על עבודת יח"צ עצמית בלתי פוסקת ולא אמינה. בהצלחה! אגב, אני גם פנוי לרכישה אם אתם צריכים חחחח
    סגור
  • 1.
    שילוב מנצח (ל"ת)
    יובל פרידמן 07/2020/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור