חדשות

ליאת אריאב מתחדשת בשני תקציבים חדשים - קבוצת תדמיר ותנועת הצופים

המשרד יטפל בתקציב יחסי הציבור של תנועת הנוער - הצופים ובקבוצת תדמיר על מגוון מותגיה. אריאב: "מדובר בשחקנים מרכזיים, כל אחד בתחומו – שבחרו בנו להוביל איתם פריצות משמעותיות של קידום תקשורתי"
אילן שניג |  3
ליאת אריאב (צילום יחסי ציבור)
משרד "ליאת אריאב תקשורת ויחסי ציבור", בבעלותה וניהולה של ליאת אריאב, קיבל שני תקציבי יחסי ציבור חדשים. "תנועת הנוער הצופים", תנועת הנוער הגדולה בישראל, תטופל ע"י המחלקה החברתית במשרד. התקציב ינוהל לצידה של דוברת תנועת הצופים אפרת סביר.  
התקציב שהמשרד קיבל הוא התקציב של "קבוצת תדמיר" על מגוון מותגיה: "משק ארצי", מותג בשר בקר חדש שיושק בקרוב, " תדמיר נדל"ן" ו "תדמיר שיאון אנרגיה" ,מצטרף אל תקציבי מחלקת הצרכנות והמסחר. 
 
קראו עוד ב-ice
ליאת אריאב: "אנו שמחים על קבלת תקציבים חדשים ומשמעותיים אלה למשרדנו בתקופה ככ מאתגרת . מדובר בשחקנים מרכזיים, כל אחד בתחומו – שבחרו בנו להוביל איתם פריצות משמעותיות של קידום תקשורתי". 
ליאת אריאב תקשורת ויחסי ציבור, מתמחה בעולמות הקמעונות,  הטכנולוגיה , הבריאות, הלייף סטייל, ועוד. עם לקוחות המשרד נמנים :קופת חולים לאומית, חברת גורי יבוא והפצה, יקב טפרברג, קבוצת קאופמן למותגים: נטוצי, ד"ר גב, האסטנס, האוס אוף מארלי, נידם תקשורת, רשת הבורסה לתכשיטים , BWR  ,iDigital  ועוד.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לקוחות בחינם.... (ל"ת)
    יעל 07/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    תספרי גם מי נטש אותך, לא רק מי הצטרף (ל"ת)
    יובל 07/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    ליאת כל כך מיושנת ומשעממת.... (ל"ת)
    אוקן 07/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור