חדשות

עומר יתיר מונה לסמנכ"ל חטיבת הנעילה בחברת רב-בריח

יתיר התחיל את דרכו בחברה לפני כ-12 שנים ובתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל החטיבה הבינלאומית
שרון טל |  1
עומר יתיר (צילום אייל טואג, יוטיוב/רב בריח)
מנכ"ל רב בריח, עידן זו-ארץ הודיע על מינויו של עומר יתיר מונה לסמנכ"ל חטיבת הנעילה בחברת רב-בריח.
יתיר (42), נשוי ואב לשלושה, בעל תואר ראשון בתקשורת וניהול ו-MBA, מטעם המכללה למנהל, התחיל את דרכו ברב בריח לפני כ- 12 שנים. בתפקידו האחרון שימש יתיר, כסמנכ"ל החטיבה הבינלאומית. במסגרת תפקיד זה, היה אמון על הפיתוח העסקי של השווקים והלקוחות בחו"ל בתחומי הנעילה והדלתות.
מינויו של יתיר מביא להתרחבותה של חטיבת הנעילה שתפעל כעת כחברה עצמאית ותנהל הן את מפעל הנעילה, הן את המכירות ייצוא והן את הפיתוח.
חברת רב-בריח (08) תעשיות בע"מ, יצרנית מוצרי "רב-בריח" ו"פלדלת", הפכה מאז הקמתה בשנת 1973, לסמל המייצג את כל הטוב שבתעשייה הישראלית ולאחד המותגים החזקים, האהובים והמוערכים ביותר בארץ. מותג המספק תחושה של שלווה וביטחון למאות אלפי משפחות ועסקים באמצעות דלתות ביטחון ומוצרי מיגון ונעילה איכותיים וזוכה, מזה תשע שנים ברציפות, בתואר "מותג-על" מטעם ארגון Superbrands Israel.
בשנת 2008 חברת רב-בריח נרכשה על ידי התעשיין ואיש העסקים מר שמואל דונרשטיין - חתן פרס התעשייה, אשר הפיח בה רוח חדשה והביא אותה לשיעורי צמיחה חסרי תקדים ולהצלחה גלובלית פורצת דרך. נכון להיום, לחברה שישה מפעלים ברחבי הארץ והיא מעסיקה כ- 1000 עובדים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    החתן של בעל הבית (ל"ת)
    אין שם 07/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור