חדשות

Plus500 מינתה את דוד צרויה למנכ"ל הקבוע של החברה

צרויה שימש עד כה כמנכ"ל זמני ונבחר רשמית לאחר הליך איתור מועמדים של דירקטוריון החברה. החברה רשמה עלייה משמעותית בהכנסות החציון שהסתכמו במעל חצי מיליארד דולר
שרון טל |  1
דוד צרויה, מנכ"ל פלוס 500 (צילום קרן גפני, ויקיפדיה)
חברתPlus500  הישראלית הנסחרת בבורסה בלונדון הודיעה השבוע על מינויו של דוד צרויה למנכ"ל קבוע של החברה, בתום הליך איתור מועמדים שביצע הדירקטוריון.
דוד כיהן כמנכ"ל זמני מחודש אפריל (2020) וניתב את החברה בזמן הקורונה. צרויה, בן 36, בעל תואר בהנדסת תעשיה וניהול מהטכניון, יו"ר אגודת הסטודנטים בטכניון בעברו, נשוי ואב לשלושה. עובד בחברה מדצמבר 2010. דוד התחיל את דרכו במחלקת השיווק של החברה, ניהל את תוכנית השותפים של החברה ומיצב אותה כמובילה בתחומה. בשש וחצי השנים האחרונות, מדצמבר 2013, כיהן כסמנכ"ל התפעול, ניהל את האופרציה הגלובלית של החברה ובין היתר הקים את המטה התפעולי של החברה במזרח אירופה. בנוסף, במסגרת תפקידו ניהל את תהליכי הליבה בחברה לרבות תחום סליקת התשלומים, ניהול סיכונים, אימות לקוחות, משאבי האנוש, IT, שירות לקוחות, ועוד.
דוד צרויה, מנכ"ל Plus500: כמי שצמח בפלוס500 מראשית דרכה אני גאה על כך שניתנה לי ההזדמנות להוביל את החברה כמנכ"ל ולהמשיך להצעיד אותה להישגים נוספים. עם צוות איכותי ומוכשר, טכנולוגיה מתקדמת ומותג בינלאומי מוביל, אני משוכנע כי נמשיך לצמוח ולהגדיל את הערך עבור לקוחות החברה ובעלי המניות.
פני ג'אד, יו"ר דירקטוריון Plus500: לאורך שנותיו כסמנכ"ל התפעול בחברה הוכיח דוד את יכולותיו הגבוהות, פיתח היכרות מעמיקה של העסק והפגין כישורי מנהיגות מרשימים. דוד נכנס במהירות לתפקיד המנכ"ל הזמני, עמד באתגר בהצלחה והוכיח כי הינו המועמד המתאים לתפקיד המנכ"ל הקבוע, לאחר תהליך איתור מועמדים מעמיק שבוצע ע"י דירקטוריון החברה שבחן מועמדים מבפנים ומבחוץ. הדירקטוריון מצפה לעבודה העתידית עם דוד ומאחל לו הצלחה בהובלת החברה.
הכנסות חציון של מעל חצי מיליארד דולר
לפי נתוני החברה, במהלך החציון הראשון של 2020 הצטרפו אליה כ-198 אלף לקוחות חדשים. כתוצאה מכך, סך ההכנסות בחציון הראשון הסתכם בכ-564 מיליון דולר, לעומת כ-148 מיליון דולר בחציון המקביל אשתקד.
"המצב חסר התקדים של השווקים הפיננסים במהלך המחצית הראשונה של השנה, יחד עם רמתם הגבוהה והעקבית של איכות וביצועי הפלטפורמה הטכנולוגית מובילת השוק של Plus500, הבטיחו את המשך שימור הלקוחות", מסרו בחברה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בחירה מצוינת. האיש הנכון. (ל"ת)
    רני 07/2020/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור