חדשות

מחדשות 13 לכאן 11: עקיבא נוביק מצטרף לתאגיד השידור הציבורי

בשבוע שעבר נוביק עוד הכחיש את הפרסום אבל עכשיו זה רשמי - הכתב הפרלמנטרי לשעבר של חדשות 13 יצטרף לתאגיד השידור, אולם לא יהיה חלק מחטיבת החדשות. מה כן יעשה שם ומתי תראו אותו? כל הפרטים
איתי פת-יה |  4
עקיבא נוביק (צילום תאגיד השידור)
אחרי שהכחיש את הפרסום בשבוע שעבר, עכשיו זה רשמי: עקיבא נוביק מצטרף לתאגיד השידור.
הכתב הפרלמנטרי לשעבר של חדשות 13 ישמש כמגיש בחטיבת הדיגיטל והרדיו החל מאמצע אוגוסט הקרוב. הוא ישולב בפרויקטים שונים בהם יצירת תכנים דוקומנטריים עבור התאגיד.
"אני שמח להצטרף למועדון גדול, עם קהל חם ונאמן שכיף לשדר עבורו" אמר היום נוביק והוסיף "לא סתם הדיגיטל של התאגיד נחשב כמה רמות מעל כולם, ואני מודה על ההזדמנות ומרוכז כולי מעכשיו בהצלחת התאגיד".
לאחר שירותו בגלי צה"ל שימש נוביק (32) ככתב פרלמנטרי, כתב שטחים וכתב חרדים בידיעות אחרונות, ובשנים האחרונות היה כאמור הכתב הפרלמנטרי של חדשות 10 (חדשות 13 בהמשך).
עקיבא נוביק פוטר מחדשות 13, לפני מספר שבועות. הוא הודיע על כך בחשבון הטוויטר שלו כשהוא כותב: "לכל המתעניינים: פוטרתי הערב מחדשות 13. מי שמחפש עיתונאי יד שנייה עם ותק של עשור וחצי במקצוע והתמחות בחדשות, מוזמן לפנות אלי. תודה מראש". בהמשך הוסיף "האמת היא שטכנית התפטרתי. אבל לא רציתי לשבור את התבנית של טלי מורנו", כשכוונתו להודעה בנוסח זהה שפרסמה המגישה יומיים לפניו, שגם סיימה את דרכה בחברת החדשות.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בחירה מעולה . בהצלחה . (ל"ת)
    אני 07/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    עוד ימני ודתי בכאן1.
    רן 07/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי ההשוואה שלו בין נוער הגבעות שבעבר לצעירים המשתתפים בהפגנות נגד המדיניות הכלכלית, הטיפול בנגיף הקורונה וניתוק הממשלה מהעם (חרטא), חבל על התוספת הזו
    סגור
  • 2.
    חבל עליך, נוביק, בחרת את המקום הכי דפוק....
    אלעד 07/2020/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עקיבא נוביק, מכל המקומות בחרת דווקא במקום הכי דפוק, תאגיד השידור? אפס רייטינג, אפס מקצוענות, והנהלה לא ראייה (לדעתי, ולא רק לדעתי). אתה ממש מוכשר, נראה מצויין, רהוט, וממש חבל שאת הכישורים שלך תתרום למקום שאין לו שום סיכוי.
    סגור
  • 1.
    מצויין!!!
    יעקב 07/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קחו את כל אלה שנפלטו מערוץ 13, הם אנשים איכותיים ואהובי הקהל חוץ מאילה חסון.
    סגור