חדשות

רועי ברגר, מנהל היח"צ של קשת, יוצא לדרך חדשה

מנהל היח"צ של קשת ביקש לסיים את תפקידו לאחר 4 שנים וצפוי לעזוב את קשת בסוף השנה לאחר 6 שנים בחברה. ברגר: "החלטתי שהגיע הזמן לשינוי"
שרון טל |  1
רועי ברגר (צילום עודד קרני)
שש שנים מאז שהצטרף לקשת, רועי ברגר, מנהל מחלקת יחסי הציבור והקידום של ערוץ 12, ביקש לסיים את תפקידו ולצאת לדרך חדשה. מהלך זה ייצא לפועל עד תום השנה.
 
ברגר מונה לתפקיד בשנת 2016. במסגרת תפקידו הוא גיבש את אסטרטגיית יחסי הציבור והקידום של תכניות קשת בכל הז'אנרים, בהן "חתונה ממבט ראשון", "ארץ נהדרת", "מאסטר שף", "ערב טוב עם גיא פינס", "הכוכב הבא" ו"נינג'ה ישראל", והיה שותף בקמפיין המעבר לאפיק 12, במסגרתו יזם והוביל את השקת לוח השידורים במסיבת עיתונאים וירטואלית.
<
את דרכו בקשת החל בשנת 2014, כשניהל בפועל את יחסי הציבור לתכניות הבידור והריאליטי של הערוץ, אז באפיק 22, בהן "האח הגדול", "בית ספר למוסיקה" ו"מועדון לילה", וכן את דוברות ערוץ 24 ואתר mako. לפני כן שימש כדובר "ענני תקשורת" וערוצי VIACOM בישראל.
 
"בתקופה האחרונה החלטתי שהגיע הזמן לשינוי" מסר רועי ברגר. "חשבתי לקעקע את לוגו קשת על המצח אבל בחרתי ללכת על אופציה סוערת יותר ולפתוח פרק חדש בחיים. אלפי תודות לאבי וטלי שלימדו אותי את כל החומר האפשרי בחוג לאמנות התקשורת בבית הספר למנהיגות בראול ולנברג 12, ולכל האנשים המעולים שעבדו איתי בשנים האחרונות."
 
טלי גורן, סמנכ"ל תקשורת ורגולציה, קשת:"בקיץ 2014 נכנס למשרד בחור מלא בטחון וכריזמה והודיע בדרמטיות - "כאן אני רוצה להיות". זה רועי- מזקק תחושות, מגדיר מטרות ויוצר מציאות. בכישרון, במקצועיות ובתשוקה קידם את תכניות קשת והפך לשותף משמעותי במסע המעבר לערוץ 12.  שש שנים של ימים שמחים וגם ימים אינטנסיביים. ובעיקר של הרבה יחד. אני שמחה בך, גאה בהחלטתך ובטוחה בהצלחתך, כי הרי- אתה יודע בדיוק היכן אתה רוצה להיות."
 
אבי ניר, מנכ"ל קשת: "במשאל בזק שעשיתי עם עצמי, התקשיתי להכריע אם רועי מוכשר יותר, חרוץ יותר או נלהב יותר.  קל להגיד שהוא יותר. בזכות כל אלו ובזכות החיבור שלו והאמונה שלו בעשיה של קשת, רועי  הפך מהר מאד לאחד המנהלים הצעירים והמוכשרים בארגון שתרם, דחף והצליח מאד בתפקידו ומילא מקום ייחודי וחשוב במערך הקידום של החברה.   
 
אני מודה מקרב לב לרועי בשם כל החברים בקשת ובשמי ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך. נתגעגע."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איש מרשים משכמו ומעלה עלה והצלח בהמשך הדרך (ל"ת)
    איילושה איילושקה 08/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור