חדשות

הגר יהב מונתה למנכ"לית נשיאות המגזר עסקי

נשיאות המגזר העסקי אישרה את מינויה של הגר יהב לכהן כמנכ"לית הנשיאות. זאת הפעם הראשונה מאז הקמת הארגון באמצע שנות ה-60, שאישה מתמנה לתפקיד המנכ"ל
ניר קומם |  1
דובי אמיתי הגר יהב (צילום נשיאות המגזר העסקי)
הגר יהב (38) מונתה בסוף השבוע לתפקיד מנכ"לית נשיאות המגזר העסקי, בראשות דובי אמיתי. נשיאות המגזר העסקי הינה ארגון הגג הגדול ביותר של המעסיקים במשק, ומאגד תחתיו 13 ארגונים המייצגים את מרבית הסקטורים הפרטיים במשק וכ- 2 מיליון מועסקים.
ליהב שני עשורים של ניסיון בעבודה עם מקבלי ההחלטות, משרדי הממשלה והכנסת. יהב החלה את דרכה בצוות היועצים של ראש הממשלה דאז, אריאל שרון, ולאחר מכן, שימשה כיועצת לקשר עם הכנסת של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, והמשיכה עמו כמנהלת בחברה העסקית שהקים לאחר סיום כהונתו.
בשנת 2017 הצטרפה יהב כסמנכ"לית קשרי ממשל ורגולציה להתאחדות האיכרים בראשות דובי אמיתי ובחצי השנה האחרונה, עם בחירתו של אמיתי לעמוד בראש נשיאות המגזר העסקי, שימשה כראש המטה של אמיתי בכל כובעיו, לרבות המגזר העסקי.
מאז תחילתו של משבר נגיף הקורונה, מובילה נשיאות המגזר העסקי את כלל המגזר העסקי מול ראש הממשלה, משרד האוצר ומשרדי הממשלה, במטרה למצוא את הפתרונות הראויים למשבר הכלכלי והתעסוקתי ולהחזיר את המשק במהירות האפשרית לשגרה ולמסלול של צמיחה. לאחרונה פורסם על הקמת מנהלת מעסיקים לאומית משותפת לנשיאות המגזר העסקי ומשרד העבודה והרווחה במטרה לתכלל את צרכי המעסיקים ולהתאים את הכלים וההכשרות לעובדים על מנת להביא לגידול בשיעור המועסקים ולצמצום בשיעור האבטלה.
"אני מודה מאד לכל חברי הנשיאות על האמון ושמחה להצטרף לארגון החשוב הזה שמאגד בתוכו שותפים רבים עם המון ידע, ניסיון ומקצועיות", אומרת יהב. "אני בטוחה ששילוב הכוחות של כולם יוביל אותנו יחד להישגים רבים עבור כלל העסקים בישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מדהימה
    בהצלחה 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מכיר אישית
    סגור