חדשות

עושה נדל"ן: לימור כרסנטי מתחדשת בתקציבים חדשים

אשת יחסי הציבור תנהל את המערך התקשורתי של חברת הנדל"ן שיכון ובינוי, חברת אביב יזמות ובנייה ואת המרכז לאמנות עכשווית בחיפה
שרון טל |  3
לימור כרסנטי בקמפיין לאופטיקה שפי (צילום יח"צ)
אשת יחסי הציבור לימור כרסנטי מתחדשת ב-3 תקציבים חדשים, שניים מהם בתחום הנדל"ן.המשרד החל ללוות את חברת הנדל"ן אביב יזמות ובנייה, וכן את חברת שיכון ובינוי. בנוסף, קיבל המשרד את המרכז לאומנות עכשווית בחיפה.
לימור כרסנטי: "אנו שמחים לקבל את המינוי לקמפיין הדיגיטל של אחד הפרויקטים הנחשקים בקריות. כמו כן אנו מתחילים ללוות את אביב יזמות ובנייה ביחסי ציבור, אשר אחראים על פרויקטים של חידוש ובניית מבני עסקים ומגורים ברחבי הארץ. במקביל נייצג גם את מיזם האומנות הראשון מסוגו בצפון – "מרכזית 1" בפירמידה" – המרכז לאומנות עכשווית בחיפה אשר יחל בחודש הבא לטובת תיירים ומשפחות". 
לאחרונה זכתה כרסנטי גם בתקציב של קבוצת האבטחה "שחף", אשר פעילה מ-1989 ומעסיקה כיום כ-1,500 עובדים ועובדת מול גופים גדולים כגון שופרסל, רכבת ישראל, הכותל, מרכז הקונגרסים חיפה ועוד.
משרדה של לימור כרסנטי מעניק שירותי יחסי ציבור, ליווי תקשורתי וקידום במדיה החברתית ללקוחות עסקיים. בין לקוחות המשרד נמנים קניון הסינמול לב המפרץ, מרכז פנורמה, עמותות ל"ב ומתגייסים למען חולי לוקמיה ועוד.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מעניין אם שיכון ובינוי יודעים שהיא קיבלה את התקציב שלהם (ל"ת)
    רותם 08/2020/09
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • הבחורה חיה בסרט לגמרי (ל"ת)
    מיכל 08/2020/10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 1.
    לימור קרסנטי- יחסי ציבור ותקשורת
    ברנרד זיטוק 08/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לימור היקרה, תודה על פועלך בהתנדבות מלאה למען עמותת ל״ב-להלחם ביחד, עמותת הורים למען ילדים חולי סרטן חיפה והצפון. רוצה לאחל לך הצלחה בכל פעילות הענפה והלואי שכן ירבו חברות שיעזרו בפעילות משרדך.
    סגור