חדשות

תזוזות בחדשות 13: ליאור קינן תשמש כתבת כנסת, חן זנדר לתחבורה ולבריאות

כתבת הכלכלה של חדשות 13 תחליף את עקיבא נוביק ככתבת הכנסת, אך תמשיך בתחום סיקורה הקודם. חן זנדר תסקר את תחום התחבורה והבריאות 
שרון טל |  2
חן זנדר ליאור קינן (צילום טוויטר וחדשות 13)
בחדשות 13 מבצעים שורת שינויים בתחומי הסיקור: הכתבת הכלכלית ליאור קינן תשמש במקביל גם ככתבת הכנסת לאחר פיטוריו של עקיבא נוביק מהערוץ. כתבת חברת החדשות חן זנדר שסיקרה עד כה את תחום הבריאות והחברה, תסקר מעתה גם את תחום התחבורה.
ליאור קינן החלה את דרכה בחדשות 10 כתחקירנית ורכזת כתבים. ב-2013 מונתה לכתבת תחבורה וב-2015 לכתבת לענייני כלכלה. בהמשך, הגישה את התכנית הכלכלית ברקוד, במקביל להמשך עבודתה ככתבת צרכנות בחדשות 13. כעת היא צפויה לבלות לא מעט במסדרונות הכנסת.
חן זנדר שימשה בשנים האחרונות במגוון תפקידים בחדשות 13. בין היתר שימשה כעורכת משנה במהדורת חמש של חדשות 13, ובהמשך ככתבת מטעם חברת החדשות. בחודשים האחרונים סיקרה בהרחבה את מגפת הקורונה ואת התמודדות מערכת הבריאות עם התחלואה הגוברת. בשנה שעברה סיקרה בהרחבה את פרשת המין בקפריסין במקביל לדיווחים רבים שהעבירה מהשטח. כעת נראה שבחדשות 13 החליטו לרתום את כישוריה של זנדר ולמנות אותה ככתבת מן המניין בדסק הבריאות.
בחדשות 13 הוציאו לפועל לפני כחודש את תכנית הקיצוצים, במסגרתה פוטרו 37 עובדים (במקום 100 בתכנית המקורית). בין המפוטרים נמנו כתבים ותיקים ומוכרים ביניהם: מגיש התחזית הוותיק דני רופ, הפרשן המדיני ברק רביד, המגיש אלי ראכלין, כתב האוכל עמית אהרונסון, כתבי המגזין סמדר פלד ואיתי ורד, וה"מפצח" של חדשות 13 אבי עמית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חן זנדר מקסימה
    צופה 08/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צנועה, מקצועית וסימפטית
    סגור
  • 1.
    מי יהיה הפרשן המדיני? ואולי בכלל זאת פרשנית? (ל"ת)
    דון 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור