חדשות

מתחשמל: עומר בוביס מונה למנכ"ל חברת עמדות הטעינה EV Meter מקבוצת NAYAX

בוביס יצטרף לניסו חזון וינהל את חטיבת השיווק, המכירות והפיתוח העסקי של EV METER בישראל ובחו"ל. בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל התפעול של ברינקס ישראל
שרון טל |  1
עומר בוביס מנכ"ל EV METER (צילום ללא קרדיט)
EV Meter ממשיכה לבסס את צוות ההנהלה הבכירה לקראת הגידול המשמעותי הצפוי בשימוש בכלי רכב חשמליים בישראל. דירקטוריון חברת האם, NAYAX, החליט למנות את עומר בוביס למנכ"ל חברת הבת EV Meter. בוביס, יצטרף לניסו חזן שהוביל בהצלחה רבה את פעילות החברה מיום הקמתה וינהל מעתה את חטיבת השיווק, המכירות והפיתוח העסקי של EV Meter בישראל ובחו"ל. 
בתפקידו האחרון שימש עומר בוביס כסמנכ"ל התפעול של חברת ברינקס ישראל, שם עבד בעיקר עם לקוחות בנקאיים וקמעונאיים והוא מביא עמו ניסיון עשיר בתחום מערכות שירות עצמי ושרשרת אספקה. בוביס הוא בעל תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מבית ספר גבוהה להנדסה ועיצוב שנקר  וMBA- במנהל עסקים מהמכללה למנהל.
EV Meter הינה חברת בת של ענקית פתרונות התשלומים ללא מזומן, NAYAX הישראלית. E  Meter נחשבת לאחת מחברות הטעינה המובילות בשוק מבחינה טכנולוגית. עד כה, הקימה החברה למעלה מ-5,000 עמדות טעינה ברחבי העולם תחת רשת הפצה שפרוסה למעלה מ-70 מדינות.
יאיר נחמד, מנכ"ל ומייסד NAYAX אמר לרגל המינוי: "בשנה האחרונה אנו רואים עלייה משמעותית בהתעניינות בעמדות טעינה לרכבים חשמליים, במקביל להשקות של דגמים חשמליים במחירים נגישים, של כל יצרניות הרכבים הגדולות. EV Meter  הביאה את החדשנות הטכנולוגית של הסטארטאפ נישן לעולם עמדות הטעינה ומציעה פתרון ייחודי של מערכת תשלומים פתוחה ללא צורך במנוי, לצד מגוון רחב של אפשרויות התאמה אישית לבעלי חניונים, תחנות דלק, רשויות מקומיות, בנייני מגורים משותפים ועוד. אנו מאמינים שהמינוי של עומר בוביס יסייע לנו להמשיך ולהעמיק את אחיזתנו בשוק המקומי והגלובאלי כאחד".
NAYAX החברה האם הינה חברת פינטק ישראלית ובין הראשונות להתמחות במתן פתרונות תשלום ללא מזומן לעסקים. עם הקמתה בשנת 2005, החברה פיתחה מסופונים לקבלת תשלום ללא מזומן במכונות אוטומטיות כגון מכונות לממכר חטיפים, מתקני שטיפת מכוניות ומכונות קפה משרדיות. כמו כן, פיתחה החברה פתרונות תשלום דיגיטליים המאפשרים לבתי עסק לקבל תשלום באמצעות כרטיסי אשראי, סמארטפונים, סריקת קוד QR ועוד. החברה פועלת ביותר מ-50 מדינות ומציעה פתרונות המותאמים לשוק המקומי בכל מדינה ומדינה. כיום, החברה מעסיקה 350 עובדים, מהם 200 במרכז הפיתוח בישראל ופתרונותיה מוטמעים ב-350 אלף נקודות מכירה מסביב לעולם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוא משתף פעולה במיזם עם עומר דיקיז
    דגן 08/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    .
    סגור