חדשות

מאמן מכבי תל אביב בכדורסל יוביל קמפיין בהיקף של 3 מיליון שקל

המאמן היווני יאניס ספרופולוס יוביל קמפיין ליוגורט של יורו מחלפות אירופה, בהובלת משרד הפרסום. וויליפוד: "יאניס הוא השותף הטבעי להביא אל הצרכן הישראלי את הבשורה היוונית"
מערכת אייס | 
מכבי תל אביב (צילום עופר חגיוב)
מאמן מכבי תל אביב בכדורסל, יאניס ספרופולוס, מחזיק בימים אלו גביע מסוג אחר, כחלק מקמפיין שהוא מוביל לטובת EURO מחלבות אירופה, שמשווקת בישראל את מוצרי היוגורט של היצרנית היוונית DELTA.
המאמן היווני יוביל את הקמפיין הטלוויזיוני של החברה, שעלותו מוערכת בכ-3 מיליון שקל. את הקמפיין הפיקו משרד הפרסום שמעוני. בקמפיין הטלויזיה ספרופולוס מצולם על מגרש הכדורסל ומחבק את הגביע היווני (של היוגורט) ומצהיר בפני, שמעון מזרחי, מנהל הקבוצה: "מזל טוב שמעון, הבאנו לך את הגביע". יאניס ספרופולוס, הפך עבור ישראלים רבים לסלב מקומי בזכות ההישגים שהביא לקבוצה המזוהה ביותר עם הצלחה ישראלית בספורט.
עינת פלד שפירא, מנכ"לית וילי פוד המשווקת את מותג "EURO מחלבות אירופה": "הבחירה ביאניס כפרזנטור לקמפיין הנה בחירה טבעית. הערכים שיאניס מייצג תואמים לאלו של היוגורט היווני. בנוסף יאניס שהפך לגיבור מקומי וגשר בין התרבות היוונית לישראלית הנו השותף המתאים ביותר להביא אל הצרכן הישראלי את הבשורה היוונית הנהדרת הזאת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה