חדשות

חברון זלצמן זכה בתקציב הפרסום של סלופארק בהיקף של 5 מיליון שקל

המשרד ינהל את תקציב הפרסום של אפליקציית תשלומי החניה, שגם השיקה קמפיין עם בהשתתפות בוגרי הישרדות, בני ברוכים ועידו קוז'יקרו. דודי חברון: "מקווה שסלופארק יחנו אצלנו להרבה שנים"
אנגלינה יוסים |  1
חברון זלצמן. גבי זלצמן ודודי חברון (צילום אילן בשור)
משרד הפרסום חברון זלצמן זכה היום (ראשון) בתקציב הפרסום של סלופארק בגובה 5 מיליון שקלים. סלופארק היא אפליקציית תשלום חניה הסלולרית, לחניה בכחול לבן בכל הארץ ובמאות חניונים. סלופארק משיקה בימים אלו קמפיין טלוויזיה בהשתתפות יוצאי הישרדות, בני ברוכים ועידו קוז'יקרו, ובהשקעה של 1.5 מיליון שקל. 
במרכז הקמפיין מוצג בני ברוכים כמי שהכל מספיק לו ואין לו שאיפות גבוהות או רצון להתקדם בתחום כלשהו כמו למשל בעולם הטכנולוגי הנמצא במכשיר הנייד שלנו, כאשר מנגד מוצע לו לעבור לאפליקציית תשלום החניה של סלופארק, שמציגה טכנולוגיה מתקדמת וחווית משתמש חדשנית לעומת המתחרה. בקמפיין מוצגות סיטואציות משעשעות שתואמות את מערכת היחסים בין קוז'י לברוכים ב"הישרדות". תקציב היח"צ של סלופארק מנוהל על ידי חברת מינקובסקי MFU בבעלותם של עידו מינקובסקי ועודד הרשקוביץ.
מנכ"ל סלופארק, גיא סלוק, אמר כי "אני שמח ומאמין בחבירה למשרד חברון&זלצמן, צוות השיווק ואני התחברנו מאוד לאסטרטגיה הפרסומית והמקורית שהציגו בפנינו. אנחנו מלאי התרגשות להגיע לשיאים חדשים בצמיחה של סלופארק במודעות ובמכירות".
מנכ"ל משותף בחברון זלצמן, דודי חברון, אמר כי "אני מקווה שסלופארק יחנו אצלנו להרבה שנים בלי התראה על כיבוי."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחלה קמפיין עם בני ברוכים
    ענבר 08/2020/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצחיק, חד, האמת- שידרוג
    סגור