חדשות

צביקה חלמינסקי מונה למנכ"ל אתר ביזפורטל בבעלות אבישי עובדיה

חלמינסקי שימש ב-3.5 השנים האחרונות כסמנכ"ל המכירות של האתר הכלכלי והיה אחראי על כלל אפיקי ההכנסות באתר, לרבות תוכן שיווקי, פרויקטים מיוחדים ושת"פים אסטרטגיים. עובדיה: "מדובר במינוי מתבקש וטבעי"
שרון טל |  3
אבישי עובדיה וצביקה חלמינסקי (צילום ביזפורטל)
צביקה חלמינסקי, סמנכ"ל המכירות של האתר הכלכלי ביזפורטל, מונה למנכ"ל חברת ביזפורטל תקשורת. חלמינסקי (34) היה אחראי ב-3.5 השנים האחרונות על כלל אפיקי ההכנסות באתר, לרבות תוכן שיווקי, פרויקטים מיוחדים ושת"פים אסטרטגיים.
לאחרונה עברה השליטה באתר מקבוצת קו מנחה הציבורית לאבישי עובדיה בתמורה כוללת של כ-10 מיליון שקל. עובדיה, שרכש לפני כשנה 50% מהאתר, החליט לרכוש את יתרת האחזקות.
"אני מאוד גאה על הדרך שהאתר עשה בשנים האחרונות, הן תחת השרביט הניהולי של קו מנחה והן תחת הקו המערכתי שמתווה אבישי עובדיה", מסר חלמינסקי עם מינויו. "אנחנו רואים גידולים בכל הפרמטרים המרכזיים באתר, ולמרות הקורונה מאמינים שנוכל להמשיך לשמור על צמיחה משמעותית".
הבעלים אבישי עובדיה הוסיף: "עם רכישת השליטה באתר, צביקה יועד להפוך למנכ"ל החברה על רקע כישוריו ופועלו בביזפורטל. מדובר במינוי מתבקש וטבעי. אני סמוך ובטוח שגם בתפקידו החדש, שכולל אחריות רבה יותר, יפגין יכולות וביצועים שייתבטאו בהמשך התחזקות האתר בקרב קהל הגולשים הקיים  והרחבת הקהלים גם לנושאים משיקים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בדיחה המינוי הזה (ל"ת)
    בתי 08/2020/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    תותח! (ל"ת)
    מישהי שיודעת 08/2020/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    בהצלחה צביקה (ל"ת)
    אלון 08/2020/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור