חדשות

לאחר עסקת גולן-סלקום: נשיא גולן טלקום אורן מוסט פורש מתפקידו

מוסט חבר למיכאל גולן לפני עשור ומאז שימש כנשיא החברה, בעבר שימש משנה למנכ"ל סלקום. מוסט: "אני נפרד בתחושה שנשקף לחברה עתיד מאתגר ומוצלח בסלקום"
שרון טל | 
אורן מוסט, מנכ"ל גולן טלקום (צילום סיוון פרג)
10 שנים לאחר הקמת גולן טלקום, הודיע אורן מוסט ליו"ר החברה ומנכ"ל קבוצת סלקום, אבי גבאי, על רצונו לפרוש מתפקיד נשיא החברה לקראת סוף השנה לטובת אתגרים חדשים. הודעתו של מוסט מגיעה לאחר אישור הרכישה של גולן טלקום על ידי סלקום  לפני כחודש. סלקום רכשה את מניות גולן טלקום ב-750 מיליון שקל מאלקטרה צריכה, מה שהפך את החברה בניהולו של אבי גבאי לחברת הסלולר הגדולה בישראל.
 
מוסט, שהיה בין מייסדי סלקום והמשנה למנכ"ל שלה, מילא שורה של תפקידים בכירים בעולם התקשורת ובתעשיות אחרות. הוא חבר למיכאל גולן ב -2010, הוביל את החברה לזכייה במכרז התדרים וברישיון המפעיל הסלולרי החמישי, להקמתה ולהתבססותה בשוק, וכיהן כנשיא החברה מאז היווסדה. כעת, לאחר עשור, הוא פורש לטובת יעדים חדשים. "אני נפרד מחברי בגולן טלקום בתחושה שנשקף לחברה עתיד מאתגר ומוצלח בקבוצת סלקום, לה אני מאחל, שבעזרת הרכש החדש שלה, תצליח לכבוש את הובלת שוק התקשורת הישראלי".
עוד אמר המנכ"ל הפורש: "יש לי סיפוק רב וגאווה לראות את ההישגים העצומים והשיאים אליהם העפילה גולן טלקום מאז הקמתה כSTART UP-. אני מודה על התמיכה והשותפות לאורך הדרך לחברי וחברות הצוות המובחר של גולן טלקום". עוד הוסיף מוסט, כי "רכישת גולן טלקום ע"י סלקום, ערב השקת שירותי התקשורת בדור החמישי 5G, מעניקה לסלקום מכפיל כח מול קבוצות התקשורת המתחרות ומחזקת אותה משמעותית בתחרות".
מוסט סיכם והודה לכל בעלי המניות של גולן טלקום עמם עבד במשך השנים ואמר: "תודה על הזכות והאפשרות הנדירה שהעניקו לי להיות פעמיים, בהפרש של 16 שנה זו מזו, מייסד ומנהל של סלקום וגולן טלקום, שתי חברות סלולריות מהפכניות ושוברות שוק, אשר תרמו תרומה ענקית לכיסם ולאיכות חייהם של כל הלקוחות הפרטיים, העסקיים ולמשק הישראלי בכללותו".
מנכ״ל קבוצת סלקום, אבי גבאי, אמר: ״לאורן מניות יסוד בגולן טלקום, חברה מצויינת ופורצת דרך ואני מבקש להודות לאורן ולהעריך את עשייתו הרבה בהקמה ובעיצוב דמותה של החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה