חדשות

למרות הסגר השני: אלפים הגיעו לבלפור למחות נגד נתניהו

אלפים מפגינים נגד השחיתות השלטונית קוראים להתפטרותו נתניהו בירושלים. המשטרה מחלקת דוחות על אי עטיית מסכה ושמירה על מרחק של 2 מטרים
אנגלינה יוסים | 
הפגנה ירושלים (צילום צילום מסך מתוך וואלה חדשות)
למרות הסגר השני והקריאות להתרחק מבלפור: אלפי בני אדם מפגינים הערב (שבת) נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ונגד השחיתות השלטונית מול מעונו בירושלים. אין כל הגבלה על ההפגנות מלבד כללי הריחוק החברתי ועטיית מסיכה. שיירות מחאה נסעו משעות הצהריים בכבישים ברחבי הארץ, בנוסף התקיימו מחאות על גשרים ברחבי הארץ.
אלפים מפגינים באיזור כיכר פריז כנגד השחיתות בממשלה, הניהול של משבר הקורונה וקוראים להתפטרותו של נתניהו. המשטרה חסמה לתנועה את הרחובות בן מימון, עזה, כיכר פריז, אגרון, קינג ג'ורג', קרן היסוד והרחובות סמוכים המובילים לרחובות אלו.
במסגרת התקנות שנכנסו לתוקפן אמש, המשטרה אוכפת את התקנות הנוגעות למניעת הצטופפות ושמירת מרחק של 2 מטרים בין מפגין למפגין וכן חובת עטיית מסיכות פנים בכל מהלך המחאות. המשטרה חילקה דוחות על אי עטיית מסכה ושמירת מרחק למפגינים במחאה.
החל מהשעה 21:30 נאסר על המפגינים שימוש בצופרי אוויר, תופים, כלי הקשה ואמצעי הרעשה אחרים שאינם אמצעי כריזה והגברה כגון רמקול או מגפון. השימוש גם באמצעי הגברה אסור לאחר השעה 23:00.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה