חדשות

מחאה נגד מערכת המשפט: "מפקירה נשים ומרחמת על רוצחים"

ברקע ההחלטה שלא לפרסם את שמו של החשוד בתקיפת אשתו במצפה רמון, פעילות ופעילי קהילת "לא שותקות" שנאבקת באלימות נגד נשים, הפגינו מול בתי משפט במספר מוקדים. "לא סולחות על פשעי שופטים שמרחמים על אכזרים שיוצאים לחופשי וממשיכים לרצוח, לאנוס ולהתעלל"

יואב איילון |  3
קמפיין מחאה להתרת שמו של החשוד לפרסום (צילום מסך)
פעילות ופעילי קהילת "לא שותקות" שנאבקת באלימות נגד נשים, הפגינו היום (א') במספר מוקדים ברחבי הארץ - בהם ירושלים, באר שבע ותל אביב - נגד מערכת המשפט, לאחר ההחלטה של השופט ג'ורג' אמוראי שלא לפרסם את שמו של האדם שחשוד בתקיפה קשה של אשתו במצפה רמון.
הפעילות והפעילים הפגינו תחת המסר "לא סולחות למערכת המשפט שמפקירה נשים ומרחמת על רוצחים ומטרידים". בפוסט שפורסם אמש בחשבון הפייסבוק של הקהילה, נכתב: "לא סולחות לשופט ג'ורג' אמוראי שריחם על אדם אכזר ופסק להטיל צו איסור פרסום על שמו של הגבר שניסה לרצוח באלימות ברוטאלית את אשתו".
כזכור, השופט אמוראי נעתר ביום שישי לבקשתו של החשוד בתקיפת אשתו במצפה רמון בערב ראש השנה, וקבע שאין לפרסם את שמו. בעקבות ההחלטה, התעוררה מחאה של גולשים ברשת שהחליטו לפרסם את שמו של החשוד, למרות צו איסור הפרסום, וכן לבקר בחריפות את החלטתו של אמוראי.
פעילות ופעילי לא שותקות בהפגנה
 "לא שותקות". צילום פייסבוק:  גדיר האני, איילה ששון, מרגלית לנק, יעל כהן
כמו כן, הפוסט של "לא שותקות" מתייחס לשופט עודד מורנו שגזר על אביתר גרוס, מורה שהורשע בתקיפת ילדה בת 8 שלמה בבית הספר בו לימד, 9 חודשי עבודות שירות בלבד. "לא סולחות לשופט מורנו שריחם על המורה אביתר גרוס האכזר. כנראה שלדעתו של השופט מורנו, לתקוף מינית את הילדות הקטנות שאתה מלמד - זה לא חמור מספיק".
בסופו של הפוסט הוטחה ביקורת קשה במיוחד במערכת המשפט: "לא סולחות על פשעי שופטים שמרחמים על אכזרים שיוצאים לחופשי וממשיכים לרצוח, לאנוס, להתעלל. לא סולחות למערכת המשפט שמתירה את דמן של נשים ואת חייהן של ילדותינו. מה הפלא שבחברה כזו 20 נשים נרצחות בכל שנה?". בפנייה אישית לצמד השופטים, נכתב: "ג'ורג' אמוראי ועודד מורנו, על מי אתם שומרים? אולי כדאי שתנצלו את יום כיפור לחשבון נפש. כי אתם ללא ספק זקוקים לו".
תגיות מחאה | רצח נשים
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עקביות אצל מורנו בהקלות לעברייני מין
    מיכל 10/2020/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עודד מורנו גם אחראי לקלות העונש של הרופא הפדופיל עידן ברק.
    סגור
  • 2.
    מאבק כל כך צודק.
    גל 09/2020/29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אבל האידיוטים השימושיים מפגינים בבלפור ומרגישים אמיצים.
    סגור
  • 1.
    רוצים צדק ומייד
    מ 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בית משפט הנוכלים מתי כבר יצאתי מתי יהיה סוף שלכם מתי יבוא מישהו שיחליף אותכם מישהו שהם בני אדם לאחיות כמוכם בושה וחרפה תלכו לגיהנום ביום כיפור הזה
    סגור