חדשות

ידעה את התקנות והפרה? ח"כ מלינובסקי: "הילדים שלי נפגשו עם החברים"

פליטת פה? חברת הכנסת מישראל ביתנו סיפרה בוועדת הקורונה כי לכאורה עברה על ההנחיות, אך טענה: "אני לא צריכה לשבת בכלא בגלל טיפשות של מישהו אחר", יו"ר הוועדה שאשא ביטון: "לא אמורים להיפגש". וגם: מה אמרה רק לאחרונה לגבי הסגר?
כפיר אדר |  1
יוליה מלינובסקי בכנסת (צילום ויקיפדיה)
פליטת פה? חברת הכנסת מטעם ישראל ביתנו, יוליה מלינובסקי, טענה היום (שני) בוועדת הקורונה, כי הפרה לכאורה את תקנות הסגר שנועד לעצור את התפשטות הנגיף, כאשר ילדיה נפגשו עם חבריהם בזמן שההנחיות לא אישרו זאת.
 
תחילה מלינובסקי אמרה: "יש הוראות כל כך טיפשיות, שלמרות שזה חוק וכתוב, אף אחד לא עוקב אחרי זה. כמו שעכשיו ביטלו הוראה שמותר להפגש בבית של המשפחה. מישהו חשב שלא נפגשים?". יו"ר הוועדה יפעת שאשא ביטון ענתה לה בקצרה: "הם לא אמורים להפגש", לאחר מכן אמרה מלינובסקי כהערת ביניים: "יש לי ילדים קטנים והם נפגשים עם חברים שלהם. אני לא צריכה לשבת בכלא בגלל טיפשות של מישהו אחר".
אגב, לפני למעלה משבוע עלה פוסט בעמוד הפייסבוק שלה בה נכתב: "למה הילדים שלכם יושבים בבית במקום שילכו ללימודים ואתם תוכלו לעבודה? כי מעל ל-50% מהנדבקים במערכת החינוך מגיעים מהמגזר החרדי, כשחלקם היחסי באוכלוסייה עומד על 20%. פשוט וקל, אנחנו משלמים את החשבון בגין שיקוליו האינטרסנטיים והפוליטיים של ראש הממשלה ושותפיו הטבעיים."
עוד נכתב בהמשך של אותו הפוסט: "אני פשוט לא מצליחה להבין מדוע אני וכל אזרחי ישראל נעולים במעצר בית בהוראת ראש הממשלה ושותפיו, ללא שום הצדקה וללא כל היגיון בריאותי ובטח שלא כלכלי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד גויה
    ניר 01/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמקבלת הנחיות מהחזיר אביגדור
    סגור