חדשות

שקד תוקפת את נתניהו: "מי שכרת ברית עם ניסנקורן ועמיר פרץ – לא יטיף לנו מוסר"

לאחר שראש הממשלה תקף את בנט וטען כי עליו להחליט "אם הוא ימין או לא", חברת הכנסת מימינה יצאה להגנת יו"ר מפלגתה, ובנאום במליאה עקצה את נתניהו: "שקר שחוזרים עליו שוב ושוב לא הופך לאמת, ממש כמו שסגר שחוזרים עליו שוב ושוב אינו הופך לסיפור הצלחה"
מערכת ice |  8
איילת שקד ובנימין נתניהו (צילום ראובן קפוצינסקי/פייסבוק, בנימין נתניהו)
חברת הכנסת איילת שקד תוקפת את ראש הממשלה נתניהו, לאחר שטען שנפתלי בנט צריך להחליט אם הוא ימין או לא. במסגרת נאום במליאת הכנסת, פנתה שקד לנתניהו ואמרה לו: "ראיתי שהדהדת עוד פעם את הספין השקרי על לפיד, אבל מי שכרת ברית עם אבי ניסנקורן ועמיר פרץ – לא בפוזיציה להטיף לנו מוסר".
עוד אמרה יו"ר סיעת ימינה: "שקר שחוזרים עליו שוב ושוב לא הופך לאמת, ממש כמו שסגר שחוזרים עליו שוב ושוב אינו הופך לסיפור הצלחה. ראש הממשלה, אתה בחרת לפרק את גוש הימין, כמו שאמר ח"כ גפני רק ביום שישי האחרון: 'נתניהו לא רצה את ימינה בממשלה, אני לא יודע למה'".
בנוסף, תקפה שקד את מפלגת כחול לבן: "אתם שלוש מערכות בחירות נבחרתם על המוטו של 'רק לא ביבי' - והפכתם לסחבה בממשלתו". לבסוף הצהירה: "אני אומרת פה דבר ברור, לא נהיה חלק מהתרגילים הפוליטיים של השמאל, את הממשלה הבאה ימינה תרכיב".
כזכור, מוקדם יותר היום התייחס נתניהו לכך שבשבוע שעבר הצביע יו"ר ימינה בנט בעד הצעת אי אמון בממשלה, לפיה יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד יהפוך לראש הממשלה. "בנט הצביע עבור לפיד לראשות הממשלה, שיחליט אם הוא ימין או לא ימין", אמר ראש הממשלה. "אני חושב שזה הדהים הרבה אנשים, וגם אותי. אני יכול להבין שמצביעים לפזר כנסת, אבל להצביע עבור יאיר לפיד לראש ממשלה? ברית אחים", עקץ נתניהו.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    גם אחמד טיבי יותר טוב ממך מושחת מסיט לקרע בעם סירת מטכל
    Sim 10/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראינו איך עזבת במהירות את ישבת " הקורונה" לגייס חכים לבטל הקמת ועדת חקירה ממלכתית בענין הצוללות אם יין כלום ממה אתה פוחד? תקום ועוד איך תקום ועדה!!
    סגור
  • 7.
    הפאשיזם בהתגלמותו
    משה 10/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ריח הפאשיזם נודף מכל מילה.
    סגור
  • 6.
    סמוטריץ',אתה לא חושב להשלים שרות צבאי ? (ל"ת)
    מנחם 10/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    פוליטיקה מכוערת
    מקס 10/2020/20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    טלי קורה מבין עינייך ,ימינה יכלה להכנס מתחת לאלונקה בשעת חרום של הקורונה ,אבל העדפתם שלא. אייל אם את לא רוצה לעזור אז אל תפריעי ,מה היה עדיף עוד מערכת בחירות בזמן הקורונה החלתה של ביבי היתה נכונה
    סגור
  • 4.
    איילת המחבלת...
    נאוה 10/2020/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איילת המנוולת מכפישה ציבור גדול, שבחר בגנץ כדי להעיף את העבריין..אילו איילת המטונפת, לא הייתה שותפה לעבריין אפי נווה ולא מורידה את ימינה לרמת סרסרות עם מינויים הזויים של שופטים/ שופטות שלא עברו את מבחני ההסמכה לשיפוט, וקידמו את יחסי האתנן בפרשת "מין תמורת מינוי", היא יכלה לפתוח את פיה, כעת היא מתנהגת כמו בהמה ממפלגת ביבי אבל יש כבר מפלגת ביב... למה צריך עוד? נפתלי מוכשר ונקי ללא רבב, אז שישאר כזה. מגיעה לו תמיכה ציבורית מקצה לקצה, אך כל זמן שהסרסורית איילת המקוללת היא חלק מימינה, נבצר ממני לבחור את בנט לראשות הממשלה... נפתלי חייב להבין שאי אפשר להשמיץ ציבורים שלמים ולנהל קמפיין מלוכלך כמו של העבריינים מבלפור. זה כבר לא מתכון להצלח זאת יריה ברגל לעצמנו. אני ורבים כמותי צריכים לקחת אחריות ולהצביע למי שירפא את החברה הישראלית מהשיסוי מהפילוג מהסתה ומשנאת האחים שיצר פה באופן הציני ביותר והמכוער ביותר, איש אחד מושחת פסיכופת ועבריין בינלאומי.. אז לידיעת כל ראשי המפלגות.. שיסוי,פילוג והסתה זה אאוט. ריפוי ואיחוד העם זה אין! שיטותיו של העבריין מעוררות שאט נפש!
    סגור
  • 3.
    ביבי המגוכך חובר ל0מאל , אין לו טיפת מחוייבות (ל"ת)
    דמוש 10/2020/20
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 2.
    ביבי 0מאל חלש חובר לניסנקורן ושות׳ (ל"ת)
    דמוד 10/2020/20
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 1.
    אהבתי את מה שאמרה ...לנגח את ביבי אבל
    המוצי לאור 10/2020/20
    הגב לתגובה זו
    3 5
    בשעת מעשה תחבור לביבי
    סגור