חדשות

ישראל כ"ץ מגיב למיקי זוהר: "אין שיקולים פוליטיים בלו"ז הכנת התקציב"

ברקע העימות סביב העברת התקציב בין הליכוד לכחול לבן, יו"ר הקואליציה אמר שקיימים שיקולים פוליטיים בעניין. שר האוצר כתב שהוא דוחה את הדברים על הסף, אך סגן שר הבריאות יואב קיש טען כי "לכל מה שעושים בכנסת ישראל יש מניעים פוליטיים"
מערכת ice |  1
ישראל כץ ומיקי זוהר (צילום פייסבוק ישראל כץ/מיקי זוהר)
ברקע העימות סביב סוגיית התקציב בין הליכוד לכחול לבן, הגיב שר האוצר ישראל כ"ץ לדבריו של יו"ר הקואליציה מיקי זוהר בראיון לערוץ 20, לפיהם שיקולים פוליטיים מונעים את העברת תקציב המדינה, וכתב שהוא דוחה את הדברים על הסף. 
כ"ץ צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי "אנו דוחים על הסף את דבריו של ח"כ זוהר על שיקולים פוליטיים בלוח הזמנים להכנת תקציב המדינה. דבריו אינם משקפים את עמדת משרד האוצר, שמקדם את תקציב 2021 בהתאם ללו"ז שפורסם ומשיקולים מקצועיים בלבד".
 
למרות ההסתייגות של שר האוצר מהדברים, סגן שר הבריאות יואב קיש, גם הוא מהליכוד, אמר בראיון לבן כספית וינון מגל ב-103fm ש"זאת לא חדשה מרעישה" (ששיקולים פוליטיים מונעים את העברת התקציב). "לכל מה שעושים בכנסת ישראל יש מניעים פוליטיים. גם לכחול לבן יש מניעים פוליטיים". 
כתבת גלובס טל שניידר שיתפה את דבריו של השר כ"ץ נגד זוהר, וכתבה: "איך הולך לח"כ מיקי זוהר הקטע החדש הזה עם הממלכתיות עד עכשיו? החזיק מעמד 24 שעות? קיבל מלוא המרחב סיקור וכתבות על ה'אני חדש?'. עיתונאי ynet אטילה שומפלבי הוסיף: "אין מה לכעוס על מיקי זוהר. האמת בורחת לך כשאתה מרגיש בבית ובטוח שאף אחד לא רואה". 
כאמור, אמש נשאל זוהר בראיון לערוץ 20 האם הסיבה לאי העברת התקציב היא בגלל שנתניהו שומר לעצמו אופציה לצאת מהמחויבות לקיום את הרוטציה עם גנץ? והשיב כי "ברור שבסופו של דבר גם שיקולים פוליטיים קיימים כאן. כחול לבן לא הראו שותפות אמת איתנו. הם הרבה פעמים פעלו אחרת ויכול להיות שכדי שנוכל לממש איתם את ההסכם, קודם כל נדרוש מהם לממש את ההסכם איתנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בושה וחרפה
    גל 10/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפחות המצע יצא מן השק. הכי מפתיע שזה שהידיעה נגד התנהלות הליכוד מגיעה מערוץ הבית של ביבי.
    סגור