חדשות

ענקית הנפט לוקויל מזהירה: מדיניות המיסוי הקשה תפגע בהתאוששות

מנכ"ל יצרנית הנפט השנייה בגודלה ברוסיה, ואגיט אלקפרוב, טוען כי ענף הנפט חייב לקבל "כתף תומכת", זאת לאור מדיניות המיסוי שלטענתו לא תאפשר לחברה להתאושש לרמה בה הייתה לפני הקורונה, עד 2023
מערכת ice | 
מנכ"ל לוקויל, יצרנית הנפט השנייה בגודלה ברוסיה, ואגיט אלקפרוב, אמר היום (ראשון) כי חברתו הבינה כי המדינה עומדת בפני אקלים כלכלי קשה וכי ענף הנפט חייב לקבל "כתף תומכת", זאת לאור הצפי כי מחירי הנפט יעלו לרמה של 50 דולר לחבית ברבעון הראשון של השנה הבאה.
אולם, אלקפרוב אמר כי מדיניות מיסים קשוחה תפגע בהתאוששות החברה מהמגפה. לדבריו, ללא החלטה מסוימת בנושא המיסוי, ייתכן כי לוקויל לא תראה את חזרת האינדיקטורים העיקריים שלה לרמות שהיו לפני המשבר, אפילו עד שנת 2023.
"כמובן, זה ישפיע לרעה על התוצאות הכספיות שלנו", אמר אלקפרוב והוסיף כי יקדיש את השנה הקרובה לדיון במדיניות המס עם הממשלה. האיש החזק בחברה תיאר את מחירי הנפט הנוכחיים, כ-40 דולר לחבית, כנמוכים מדי ואמר כי השקעות החברה ייחתכו שוב אם יימשכו מחירים נמוכים כאלה.
עם זאת, פחות פעילות השקעות תוביל לעליית מחירים ולהתייצבות השוק בעתיד, אמר אלקפרוב, והוסיף כי הוא צפוי כי המחירים יעלו לסביבות 50 דולר לחבית ברבעון הראשון של השנה הבאה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה