חדשות

גנץ הודיע: החלטתי להקים ועדת בדיקה לחקר רכש הצוללות וכלי השיט

ראש הממשלה החליפי הודיע: "הוועדה תוכל לשפוך אור על חלק מהתהליכים שהביאו לרכש הצוללות וכלי השיט, לבחון את הנהלים ואופן ביצוע ההתקשרויות. מסקנות הוועדה יפורסמו באופן שקוף לציבור", השופט בדימוס אמנון סטרשנוב יעמוד בראש הוועדה
כפיר אדר | 
בני גנץ בראיון לחדשות 12 (צילום מסך: חדשות 12)
בני גנץ, ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון, הודיע היום (ראשון) ברשתות החברתיות כי הגיע להחלטה להקים ועדת חקירה בנושא רכש הצוללות שעומדות במרכזה של חקירה פתוחה בעניין.
על פי המסתמן, הוועדה שבראשה יעמוד השופט בדימוס אמנון סטרשנוב, תצטרך להגיש דו״ח סופי תוך 4 חודשים - יחד עם זאת, לא מן הנמנע שהדוח יופק רק במהלך מערכת הבחירות המתקרבת ויוגש לקראת יום הבוחר בחודש מרץ.
גנץ כתב ברשתות החברתיות: "החלטתי להקים ועדת בדיקה ממשלתית לחקר רכש הצוללות וכלי השיט, לאחר עבודת מטה נרחבת. השופט (בדימוס) אמנון סטרשנוב יעמוד בראשות הוועדה שתוקם בהתאם לסעיף 8א לחוק הממשלה".
עוד הסביר: "ועדת הבדיקה של משרד הביטחון תוכל לשפוך אור על חלק מהתהליכים שהביאו לרכש הצוללות וכלי השיט, לבחון את הנהלים ואופן ביצוע ההתקשרויות. מסקנות הוועדה יפורסמו באופן שקוף לציבור, לאחר ביצוע עבודת ביטחון המידע הנדרשת".

בוגי יעלון בירך: "מברך את שהב״ט בני גנץ על ההחלטה להקים ועדת בדיקה ממשלתית לפרשת רכש הצוללות וכלי השייט. אם הועדה לא תוכל לחייב את נתניהו ואחרים להעיד בפניה, לא יהיה מנוס ממיצוי החקירה הפלילית ו/או הקמת ועדת חקירה ממלכתית. רק חקירה מקיפה ויסודית, בלי הנחות וללא תנאים מוקדמים תחשוף את האמת לאור".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה