חדשות

"מקושקש ולא ממוקד": תגובות סוערות לנאום נתניהו שהתייחס לנשים כ"בעלי חיים עם זכויות"

ראש הממשלה נאם בכנס בנושא מיגור אלימות נגד נשים וחטף מהח"כים מהשמאל. יאיר גולן: "האיש גמור". ח"כ זנדברג: "פמיניזם הוא התובנה הרדיקלית שנשים הן בנות אדם"
שרון טל |  2
נתניהו (צילום לע"מ)
ראש הממשלה נתניהו סיפק היום נאום מיוחד, שהיו כאלו שכינו אותו כמבולבל ואפילו "משעשע". בכנס של המשרד לקידום חברתי נגד אלימות נגד נשים, אמר ראש הממשלה כי יש לעקור מן השורש את האלימות נגד נשים כחברה מודרנית וחופשית. 
הדברים הבאים שאמר נתניהו הרימו גבה בקרב הצופים: "נשים זה לא בעל חיים שאתה יכול להכות בו. היום אנחנו אומרים שגם בבעל חיים אתה לא מכה. יש תובנה ואינטליגנציה וקוגניציה ורגשות גם לבעלי חיים. אנחנו חמלים, בצדק, על בעלי חיים. נשים הן בעלי חיים, ילדים הם בעלי חיים. עם זכויות. הדבר הזה צריך לעבור מן העולם ואני מקווה שלא נראה את הדברים המטלטלים האלו". 
 
בתגובה לאותו נאום, בשמאל הפוליטי ניצלו את ההזדמנות כדי לנגח את ראש הממשלה. חברי הכנסת ממפלגת מרצ, יאיר גולן ותמר זנדברג, עקצו. גולן כתב כי "האיש גמור", וזנדברג כתבה כי "פמיניזם הוא התובנה הרדיקלית שנשים הן בנות אדם". 
נעה לנדאו מהארץ הגיבה: "כן, זה משעשע, וכן, קורה שאדם לפעמים לא מפוקס, אפילו ראש ממשלה מנוסה, שחושב שהוא יכול לאלתר תמיד לבד, אבל: האזנתי בשנים האחרונות למאות נאומים של נתניהו אם לא יותר מזה. כשהנושא באמת חשוב לו ומעניין אותו - זה לא נשמע ככה. וזה כבר ממש לא משעשע". 
 
המפיק יוסי אזרד, לשעבר מנהל חדשות בגל"צ ומפיק ראשי בחדשות 2, כתב: "ראש הממשלה בנאום מקושקש ולא ממוקד. המילים שלו ערכן שווה לאפס עגול".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צודק
    אדם רענן 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולנו יצורים חיים (גם הצמחים...) אשר "נבנים" כל פרט מביננו ובזמנים ומקומות שונים, באופנים שונים = היות איבר! ד MIND! של כול פרט מבינינו! מאוד יחודי לו! על הביטויים השונים של כך! ומשמעות הדברים היא, שאם רוצים להבטיח המשך קיום הולם של מיננו, יש להפנים זאת ולעשות את הנדרש כדי לשלוט בכך...
    סגור
  • 1.
    אהה
    יהודה 11/2020/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "סוף סוף תפסנו אותו"
    סגור