חדשות

נתניהו מציג: "7 עובדות שמרסקות את פרשת ״פייק-צוללות״ שהשמאל מנסה להסתיר"

ראש הממשלה העלה פוסט לועג בפייסבוק בו פירט מדוע אין לו שום קשר לפרשה בניגוד למוצג בתקשורת: "כל אחד מבין שגנץ והשמאל ממחזרים את פרשת הפייק-צוללות רק כדי לקושש קולות בסקרים, אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק". העובדות בפנים
כפיר אדר |  66
ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום צילום מסך)
לאחר הקמת ועדת הבדיקה של בני גנץ לנושא רכש הצוללות, ראש הממשלה בנימין נתניהו העלה אמש (חמישי) פוסט לועג במיוחד לעניין ובו ציין את מה שכינה: "7 עובדות שמרסקות את פרשת ״פייק-צוללות״ שהשמאל מנסה להסתיר מכם!".
בפוסט נכתב: "מעולם לא נעשה שימוש פוליטי כה בוטה בצה״ל ובמערכת הביטחון כפי שנעשה על ידי גנץ והשמאל בניסיונותיהם הנואשים למחזר את פרשת הפייק-צוללות. אחרי שכל גורמי האכיפה קבעו פעם אחר פעם שלראש הממשלה נתניהו אין שום קשר לעניין, גנץ מינה וועדה פוליטית תפורה בראשות מי שאמר רק לפני שנה ש״ראש הממשלה צריך להתפטר״. כל אחד מבין שגנץ והשמאל ממחזרים את פרשת הפייק-צוללות רק כדי לקושש קולות בסקרים. מצער שהם מוכנים לעשות שימוש פוליטי חסר תקדים בצה״ל כחלק מקמפיין הבחירות שלהם".
עוד נכתב: "בשמאל ימשיכו למחזר, אך הם לא יוכלו להתעלם מהעובדות הפשוטות: 1 - גנץ עצמו אמר רק לפני 4 חודשים שאין סיבה לחקור את הנושא כי ״היועץ המשפטי לממשלה לא מצא לנכון לפתוח בחקירה ואני מסתפק בזה״. 2 - הגורמים הבכירים ביותר במשרד הביטחון ידעו והיו מעורבים ברכש הצוללות וכלי השייט כפי שעלה גם מנייר עבודה רשמי של משרד הביטחון שנחשף לאחרונה מתאריך ה-21 באוקטובר 2015 (שר הביטחון היה אז יעלון) שבו נכתב כי ״התרומה של הצוללות לביטחון ישראל היא גדולה ביותר. ממשלת ישראל רואה חשיבות גדולה בשיתוף הפעולה המתמשך באזור, במטרה לשמר קווי ייצור בגרמניה ולשמר את מספר הצוללות בעשורים הקרובים".
"3 - בזמן אמת, מנכ״ל משרד הביטחון של בוגי יעלון, דן הראל, דווקא התגאה בעסקה: ״העסקה שנחתמה היום היא אירוע משמעותי ביותר המהווה קפיצת מדרגה דרמטית ביכולות ההגנה של חיל הים. אנחנו שמחים וגאים בתוצאותיו של המשא ומתן, אשר הבטיחו הישגים מקסימליים הן בפן המבצעי והן בפן הכלכלי״. 4 - ״התנועה להחלפת השלטון״ ליקטה תצהירים דווקא מאנשי מחנה ״רק לא ביבי״, תוך שהם מתעלמים במכוון מתצהיריהם של בכירי מערכת הביטחון, ראשי המועצה לביטחון לאומי לשעבר - פרופ׳ יעקב נגל ותא״ל (במיל׳) יעקב עמידרור, שקבעו כי ההחלטות היו נכונות וכי ״ההליכים להזמנת צי הצוללות היו נכונים מכל בחינה מקצועית״. פרופ׳ נגל הוסיף: ״ההחלטות אושרו בתמיכה מלאה של צה"ל והרמטכ"ל דאז״.
"5 - רכש הצוללות וספינות השייט, לרבות סוגיית ״הצוללות המצריות״ נסרק במסרקות ברזל פעם אחר פעם על ידי כל גורמי האכיפה, ביניהם אלה שבלשון המעטה לא אוהדים את ראש הממשלה נתניהו, שקבעו כי ראש הממשלה נתניהו פעל כדין. היועמ״ש חזר והדגיש רק לפני חודש בתשובתו לבג״צ שאין מקום לפתוח בחקירה נגד ראש הממשלה.6 -  יעלון, ששיבח את נתניהו שבוע לפני שעזב את משרד הביטחון, איבד כל אמון ציבורי כשמערכת אכיפת החוק קבעה שעדותו (״לא ידעתי על רכש הצוללות״) היא ״לא יותר מרכילות״. הודעת דוא״ל ששלח היועץ המשפטי של משרד הביטחון ביולי 2014 למנכ"ל משרד הביטחון דן הראל בעת כהונתו של יעלון כשר ביטחון כבר הוכיחה אז שיעלון ידע היטב על תהליכי הרכש".
הסעיף האחרון: "7 - ושיא הצביעות: חלק מהאנשים שפורסם כי נתנו תצהירים להקמת הוועדה התפורה הם אנשי שמאל ידועים שביקשו לשמש כיועצים של... מיקי גנור, הנציג של מספנת ״טיסנקרופ״ בישראל! ושיא האבסורד, כפי שפורסם השבוע, כך היה גם עם אברהם בן שושן, שמונה לאחד מחברי הוועדה התפורה של גנץ. אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק".
תגובות לכתבה(66):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 52.
    למה התנגדת לועדה ממלכתית
    אבנר עמרי 12/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדוני ראש הממשלה. אתה ידוע כאדם לא אמין ואני מתקשה להבין מדבריך אם כל מה שהיה סביב הפרשה נכון או לא. אם אתה כל כך בטוח בעצמך, למה התנגדת להקמת ועדה שתמכה אותך ותסתום את הפיות המלעיזים? היית מקים ועדה היא היתה בודקת מזכה אותך ובא לציון הגואל.
    סגור
  • 51.
    ביבי בפסיכולוגיה מנטלית
    יובל 12/2020/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ביבי יודע שכדאי כבר עכשיו לקבע למאמיניו תזה שתופרים לו עוד תיק. רשימת השטויות שביבי טוען בכתבה אינן עובדות אלא גיבובי שטויות שאין בהם כלום שיכול להוכיח את חפותו. הכל סוגר עליו, גם יציאת גדעון סער מהליכוד. בנוסף בחודש הקרוב יפרשו עוד לפחות 5 ח"כ מהליכוד שמאסו ברודן. כך שבליכוד ישארו הרודן ושאר נתיניו הצעקנים שכל עניינם זה כסף כבוד ומעמד.
    סגור
  • 50.
    פייק 7 העובדות
    פרשנדתא 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העובדה היחידה המסכמת את פייק 7 ה"עובדות" הן שנתניה שוב משקר ביודעין בלי למצמץ, כדרכו, ורק חושב שכולם מטומטמים ובעלי זיכרון קצר...
    סגור
  • 49.
    עצוב!
    אכפתלי 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    השנאה, ובעיקר הקנאה לנתניהו ולמחנה הימין, מובילה את השמאל להחרבת מדינת ישראל. ציבור הימין מודע לשקרים של השמאל קרי, התקשורת וגרורותיה. תופעת השקר ואשליית העצמה אישית, כאלו רק להם יש קרדיט על בנייתה ויסודה של מדינת ישראל, מביאה אותם לשקר במצח נחושה. הם רואים בשקר כפרטנר לחיסול נתניהו ומחנה הימין. תופעה מאד בולטת והיא,שכל מי שנמצא בתחתית, וברצונו להעלות מתחתית הנשייה, כל שעליו לעשות זה, להתנפל על נתניהו ומשפחתו. לקלל ולהעליב.לשקר, ולהעיד גם עדות שקר. לגייס אנשים נוספים להפיכה השלטונית, שקיימת מזה חודשים, באישור מחנה השמאל. עכשיו,לאחר שמילא את התחייבותו למפלצות השמאל, הוא כבר יגיע לאח הגדול. לראיונות בטלוויזיה ובכלל. אתם עלובי נפש.
    סגור
  • באמת עצוב
    יו יו 12/2020/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הדרישה היא פשוטה, לבדוק את הנוהלים שהובילו לקניית הצוללות, ברור שזה לא נעשה לפי הספר, והשאלה המשתמעת היא למה? התשובות של נתניהו לא מספקות. זה בעצם פשוט, מה הסיבה שראש הממשלה לא ממנה ועדה שתבדוק את הנושא אחת ולתמיד ותסגור את הנושא או תוביל למשפט של המעורבים.
    סגור
  • טען עוד
  • 48.
    ביבוש
    מני 12/2020/06
    הגב לתגובה זו
    4 1
    עם לא היה כלום ואין כלום אז איך הרווחת מליונים ממניות של בן דודך? סיגרים ומתנות ושמפניה ורודה ולא היה כלום כי אין כלום אה? אז ממה אתה מפחד??
    סגור
  • 47.
    שר ההגנה היוני נשלח ל20 שנות מאסר
    מיכאל 12/2020/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הוא נשלח ל20 שנות מאסר עקב אותה עיסקה עם סינטקרופ כמו שעשתה מדינת ישראל בלחץ של ביבי וחבר מרעיו העיסקה בוטלה אם שר ההגנה היוני נשלח ל20 שנות כלא לדעתיאם יחקרו וייצא אשם יישלח לגליוטינה
    סגור
  • 46.
    שנאה
    שרית 12/2020/05
    הגב לתגובה זו
    1 3
    השמאל מתוסכל בגלל שאין להם איש אחד שיוכל להתמודד מול ביבי הענק המוכשר.
    סגור
  • 45.
    השמאל מתפתל .
    מוטי.י 12/2020/05
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כשאין פרשה בקנה ממחזרים פרשה שנבחנה עשרות פעמים ונמצאה ריקה מתוכן , בני גנץ הוא עושה דברם של נסנקורן ואשכנזי הם אלה שמאתגרים אותו משמאל וגורמים לו לצאת לתקשורת ולהראות כמו ליצן ,בני גנץ תם זמנך , לך.
    סגור
  • 44.
    אם אין כלום למה הוא מפחד מבדיקה ? (ל"ת)
    מושחתים הביתה 12/2020/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • מפחד?
    אעפתלי 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היית רוצה לראות את נתניהו מפחד. חחח נכון? וכי למה שיפחד?
    סגור
  • כי כבר נבדק. והוא לא חשש..
    אסי 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הוא רק אומר שבדיקה מספר 2 היא בדיקה במטרה לקושש קולות כי הנושא כבר נבדק מכל הכיוונים והוא צודק.
    סגור
  • אני מניח שזה בגלל
    גלעדיק 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שה"בדיקה" לא תהיה ישרה ומלאה בשקרים?
    סגור
  • אם כבר הייתה חקירת מטרה שלא קושרת אותו למה שוב בדיקה?
    ש. 12/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בס"ד זכותו שלא יעשו סיבוב על הגב שלו.
    סגור
  • 43.
    יעלון והצוללות.
    שוש 12/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    איך אדם בגילך משקר במצח נחושה גועל נפש מתנהגכמו אהבל
    סגור
  • שנאה
    שרית 12/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    רק ביבייייייייייי ותתפוצצווווווו
    סגור
  • 42.
    הוא צריך ללכת
    דני 12/2020/02
    הגב לתגובה זו
    5 2
    הוא צריך ללכת יחד עם טרמפ ,עשה מספיק נזק 14 שנה בשלטון ,זה מתחיל להסריח עושה בעיקר לעצמו ,עוד כמה שנים ,הבגידה אליו תעבור כל גבול, נראה פסלים שלו בכל כיכר
    סגור
  • 41.
    להשתכנע בניקיון כפיו של נתניהו התעלולן (ל"ת)
    7 סיבות טובות שלא לה 12/2020/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 40.
    שקרן עלוב
    אלעד 12/2020/02
    הגב לתגובה זו
    7 3
    יעלון ומערכת הביטחון לא ידעו על צוללות 7 .8 . 9 3הצוללות האלו הוזמנו ללא ידיעת המערכת כמו כן השקרן העלוב הצהיר בעצמו שהיה סוד בקשר לאישור הצוללות למיצרים ורק הוא ידע בלבד עליו אז איך בדיוק הוא שולח את כולם לברר עם מנדלבליט שמכחיש עד היוםשידע משהו שקרן נישאר שקרן לך..... לקיביבימט
    סגור
  • 39.
    לחקור ביסודיות את השערוריה והשחיתות (ל"ת)
    טוביה 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 38.
    יחסית למישהו שאומר שאין כלום
    טרחן 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הוא נראה מתאמץ, רק שלא ייצא לו טחור מתחת למים
    סגור
  • 37.
    אז למה הוא מפחד מחקירה אמיתית
    נביא זעם 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    6 2
    דיבורים כמו חול , הצוללות כבר לא יצילו את ביבילנד מחורבן הבית השלישי
    סגור
  • 36.
    אז מה הבהלה?
    דינה 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    6 1
    תן לבדוק תשתף פעולה תוכיח לאזרחי ישראל שאת לא מעורב ספק גדול בלב אזרחי ישראל בגלל הפחד של נתניהו להוכיח את חפותו כמו כל אדם מין הישוב הוא לא מעל החוק שיוביל הפחדן הזה...
    סגור
  • 35.
    אבל לא מדובר בחקירה פלילית,
    גל 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מדובר בחקירה שתחשוף את פרטי הפרשה לציבור שזכאי ורשאי ומעוניין לדעת מה היה שם (ומי כמוך טוען כל הזמן לפרסם הכל לציבור כדי שישפוט בעצמו), ותמצא את הכשלים שהיו בעסקאות הללו. חוץ מנזק תדמיתי ציבורי, שעלול להיווצר, תלוי מה ימצא שם, לא ייגרם שום דבר שלילי לרה"מ, אז אם אין שם כלום, אז על מה הדאגה בדיוק?
    סגור
  • 34.
    אין כלום כי לא היה כלום
    עמי ש 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    8 2
    מדוע אתה כל כך מפחד מבדיקה יסודית, לגנב בוער הכובע, ביבי שפן לבן.
    סגור
  • גם על דרעי ועל קצב אמרו לא היה כלום
    דן 12/2020/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    גם על דרעי אמרו הוא זכאי וגם קצב אמר שהוא נקי ,אבל נכון שביבי אלוף בסלוגנים אבל חלש המוסר
    סגור
  • לא נשאר כלום
    נביא זעם 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    גם לא ישאר כלום בביבילנד אחרי החורבן
    סגור
  • 33.
    צוללות
    טומי 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    למה לא לבדוק את כל המעורבים בפוליגרף ולפרסם לציבור את התוצאות .ואז נדע מי כאן השקרן
    סגור
  • מי קובע מה יפורסם
    אריק 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אתם צריכים לפרסם הכל לא לםי ראות עינייכם אלא לשמוע דעות ולא חשוב מה בלי סינונים אתם לא דמוקרטים בכלל ועוד מאשימים את ביבי שגורר את המדינה לאנרכיה תתביישו אפילו ילדים יותר אמינים ממכם נזכר בגיחוכים ובסתימת הפיות של מגיש המהדורה ביום שישי בוכה בכתבות מקבל פרסים אבל בחדשות לא עיתונאי מהיימן כי מצעג בעיקר דעה אחת
    סגור
  • מפלגת החדשות השמאלנית
    אריק 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כל התגובות המועלות הם נגד הימין n12 חבורה שעוברת קורסים איך להיות שמאלני אפילו שהדעות שלך ימניות משתיקים את ביסמוט שלא מסםיק להוציא מילה ונותנים לדנה ואברמוביץ לדבר בלי סוף לא הבנתם כבר שזה מגעיל ומשניא אתכם רוצים תקשורת מאוזנת ב100 אחוז ולא רק את עמית שהוא זה שמביא לכם רייטיג ולא אתם השמאלניים והזקנים שיושבים שם שנים חמה אצלכם איןצבחירות למה אצלכם אף אחד לא הולך הביתה תחליםו את עצמכם ולא את השלטון אז אני ימני בדעותי יש לי חבריםמשחושבים אחרת ויש גם שיח וגם הסכמות בנושאים שונים וגם כבוד אחד לשני אתם פשוט פטתיים למה שלא יהיה מגיש חדשות ומנהל הפנאל שדעותיו שונות הרי אתם תקשורות ולא צריך להיות לכם קו קבוע פוליטי שגורם לכם להיות בלתי אמינים בטוח שלא תפרסמו את זה כי הרי אני ימני
    סגור
  • כי פוליגרף לא מדויק
    גל 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש שיטות יותר טובות לזהות שקרים בחקירה. ומן הסתם, בשקרים יהיו סתירות וחוסר תיאום בין גרסאות.
    סגור
  • 32.
    כבר אמרו שעל ראש הגנב בוער הכובע
    א. מרק 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מה יותר פשוט מזה שנתניהו המושחת יתעקש על וועדת חקירה בעניין הצוללות על מנת לטהר את שמו ??? הרי מבחינתו זה פייק. ללא חקירת העניין הפרטים : נתניהו מקבל מבן הדוד מניות בהנחה משמעותית, הבן דוד משתלב כספק ל של המספנה שבונה את הצוללות לחיל הים הישראלי..נתנעהו על דעת עצמו מתיר לגרמנים לבנות צוללות דומות לאלה של חיל הים הישראלי לצי המצרי - מה המסקנה מר ביבי ???
    סגור
  • 31.
    מיקי סוהר
    חבר 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אין כמו נתניהו מלך שקרנים וגנבים מילירדים שהוא קיבל מי חברת תיסנקרופ דרך קרוב מישפחה את המתנות זה כלום וכשה אומרים שהוא לא אשם למה הוא מפחד מי מישפט וכל הזמן דוחה אותו בן אדם נקי לא מפחד מי מישט
    סגור
  • 30.
    ביבי משקר
    כחיל 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    6 2
    כרגיל אצל המושחת אף מילה אינה אמת
    סגור
  • 29.
    על ראש הגנב בוער הכובע
    יזיזים 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    5 1
    שיקום מישהו בארץ שעדיין מאמין לשקרן הפתולוגי הזה.
    סגור
  • 28.
    אז ממה אתה בדיוק מפחד? שקרן! (ל"ת)
    אסף 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 27.
    הדראק אצל נתניהו
    עידית 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    7 3
    לך כבר לך ומה שיותר מהר קח את ושתי ואת זרג בינך ועופו לנו מהחיים
    סגור
  • 26.
    בנתיים משכנע יותר מהטיעונים בעד חקירה (ל"ת)
    דניאלה 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • 25.
    אם הכל כשורה, למה ביבי מתאמץ למנוע חקירה?
    עם הארץ 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    14 3
    אם הכל כשורה, למה ביבי מתאמץ למנוע חקירה? פשוט רוב מה שנכתב למעלה אינו נכון. ואם הוא נכון, יעידו אותו בפני הוועדה ונסגור עניין. אסור למכהן בתפקיד ציבורי, בוודאי נבחר ציבור, להרוויח מפועלו. זה החוק ודמוקרטיות אחרות יותר מחמירות. אסור לשקר לעם. אסור. אם בכל נכון, למה ביבי לא מוכיח כלום? למה הוא רק מפרסם הודעות לתקשורת? לא שגנץ או מישהו אחר כזה מנהיג מוצלח, אבל חוק זה חוק. ולפי החוק צריך לחקור.
    סגור
  • גם אם נכון, הוא מתעלם מהעובדה
    גל 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שאותם אנשים במערכת אז לא הכירו את השחיתות שמאחורי העסקאות, ומה שנרקם שם עם כל מיני אנשי עסקים ועם מצרים.
    סגור
  • 24.
    נתניהו מ פ ח ד,כי לא היה כלום כי אההה..
    אבינועם 11/2020/28
    הגב לתגובה זו
    11 3
    כהרגלו נתניהו פועל לשטוף את מוחם של בוחריו,בלכאורה עובדות חד משמעיות,לדוגמא בטיעון מספר 1 גנץ אומנם אמר שבמישור הפלילי אין טעם לפתוח בחקירה של ראש הממשלה והוסיף שחקירה ביטחונית-ממלכתית הכרחית ולכן פעל לקידומה של חקירה בפרשת השחיתות הביטחונית החמורה בתולדות המדינה,שמשום מה ראש הממשלה שטוען שאינו מעורב,עושה כל שביכולתו למנוע חקירה הכרחית וחשובה לביטחון המדינה בנושא.אם לא היה כלום והוא אינו מעורב באופן ישיר ואו עקיף,אין שום סיבה בעולם שיתנגד ויתקוף כל מי שחפץ בבדיקת הפרשה החמורה.גם שאר הטענות שלכאורה מביעות פליאה על הצורך בחקירה,התבררו כשיקריות...כמו העובדה שבכירי משרד הביטחון ידעו על כל מהלכי הרכישה,רב הבכירים שהיו אמורים לדעת,לא ידעו וגילו-ידעו רק לאחר שהכל הפך לעיסקאות מוגמרות ובלתי הפיכות.לגבי היעקבים יגל ועמידרור,גם הם לא הודו שידעו בזמן אמת ובהנחה שידעו,סביר להניח שגם הם פעלו בעבור בצע כסף ואו שיקולים אינטרסנטים אחרים. לסיכום כתב ההגנה המהיר והמוזר של נתניהו,נובע מתוך הבנה וידיעה שמרחפת מעליו עננה כבדה של אשמה לאורך כל הפרשה החמורה בתולדות המדינה,כסף יסנוור עיני צדיקים,ומעוור אחרים
    סגור
  • 23.
    אוסף של שקרים
    אילן 11/2020/28
    הגב לתגובה זו
    9 2
    אף אחד לא מאמין לשקרן הפתולוגי הזה
    סגור
  • בוא נבדוק
    ליאן 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אתה יכול להגיב עניינית לטענות. אחד אחד?
    סגור
  • 22.
    קנאה
    גלית 11/2020/28
    הגב לתגובה זו
    3 5
    הקב"ה איתך. ושכל הקנאים יתפצצו
    סגור
  • 21.
    בושה וחרפה!! עוד פעם שמאלנים
    בושה!!! 11/2020/28
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אחרי 43 שנים בשלטון ואתם עדיין לא יודעים לשלוטי. ממש אימפוטנציה שלטונית.
    סגור
  • 20.
    פינוקיו מאוד משכנע. חחחחח אין כלום? (ל"ת)
    שירה 11/2020/28
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • 19.
    בלפור
    .. 11/2020/28
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ההגנה הכי טובה זו התקפה.
    סגור
  • 18.
    ממה אתה מפחד ביבי?
    הצפוני 11/2020/28
    הגב לתגובה זו
    10 2
    אם אין כלום מה אכפת לך שיחקרו?
    סגור
  • 17.
    השקר השמאלני האנטי ציוני
    שפוי 11/2020/28
    הגב לתגובה זו
    0 5
    מעולם לא נעשה שימוש במשרד הבטחון לצרכים פוליטיים, גנץ שרק ליפני מספר חודשים אמר בשידור שהוא לא הולך ליפתוח בבדיקה של הצוללות נגד ראש הממשלה כי היא נחקרה במסרקות של ברזל, וראה איזה פלא אותו גנץ 4 חודשים לאחר מיכן מודיע שהוא חוזר בו ועושה שימוש ציני במערכת הבטחון. ואת מי הוא גייס לצורך הבדיקה את כל אלו מהשמאל והשופט סטארשנוב שאמר שראש הממשלה צריך להתפטר.
    סגור
  • 16.
    הוא לא שווה התייחסות (ל"ת)
    שקרן כרוני 11/2020/28
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 15.
    ביבי
    משה 11/2020/28
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לא צריך 7 עובדות נסתפק ב1 שלא ציינת הרווח העצום בנירות הערך שקניתה בזול החברה הפסידה ואתה התעשרת כל זה מברזל לבנית הצוללות.חחחחח צוחקים שעצוב.
    סגור
  • 14.
    לא היה כלום ויהיה הרבה
    יורם 11/2020/28
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ביבי ,למה אתה חושש מוועדה שתבדוק אם אין כלום ( ולא כמו שטענת במקרים אחרים ) אז תיהיה רגוע ואל תשרבב פוליטיקה לבטחון. מבחינת האזרח שתקום גם ועדת בדיקה למימד החמישי שגנץ עמד בראשה. הכל אצלל פוליטי ותזכור את החמגשיות שאשתך היקרה הביאה לאביה החולה ומתברר שהעלות הייתה מאות אלפי שקלים ואחרי שהודתה במסגרת הסדר טיעון החזירה רק כמה עשרות אלפי ש.ח .די עם השחיתות אתה היית צריל להיות המעודד הכי גדול שתקון ועדת בדיקה ותנקה אותך מהחשדות.
    סגור
  • 13.
    פקה פקה
    לביא 11/2020/28
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שילך לבית משפט עם העובדות האלה. ההצגות הפומביות לא עובדות עלינו. 7 חארטות למה לא להגיע לבית משפט!
    סגור
  • 12.
    נתניהו שקרן היה ושקרן נשאר. " כד מתי רשעים יעלוזו? (ל"ת)
    נחמוני 11/2020/28
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 11.
    נתניהו
    שושנה אלמליח 11/2020/28
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אחרי כל כך הרבה פעמים שהשתמשת במונח פייק ניוז והאמת היתה אחרת למה שנאמין לך עכשיו?
    סגור
  • 10.
    מכירת הצוללות למצרים. אחד הדברים הגאוניים שנעשו
    עופר ג. 11/2020/28
    הגב לתגובה זו
    2 3
    וכל תזכור של זה פוגע קשות הבטחון ישראל - כמו שרק השמאל הבוגדני יודע לעשות.
    סגור
  • 9.
    אם זאת התשובה של נתניהו
    טוהר 11/2020/27
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אם אלה "העובדות" שאמורות לנפץ את תאוריית הצוללות אז כנראה שנתניהו בבעיה גדולה
    סגור
  • 8.
    ערוץ 20?
    פחחח 11/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חשבתי שאתם חדשות בראנז׳ה - אעזו בדיחה
    סגור
  • 7.
    צוללות
    שלמה טל 11/2020/27
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אם הכל כל כך נכון, אז מה ההתקשקשות ביבי?? אתה מגיב ברעד, בפחד ובשקשוק ביצים הנשמע בכל הארץ!! אם אכן אין כלום וה-16 מליון הם סיפור, אז למה אינך ממנה וח"ק ממלכתית ותסתום לכל השמאלנים את הפה?? אבל אתה דמגוג, חרטטולוג ושקרן כרוני, ואני מת לראות את פניך שתתגלה האמת ותהיה בדרך למעשיהו!! ביביביזיון שכמוך.
    סגור
  • 6.
    צוללות (ל"ת)
    שלמה טל 11/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 5.
    מה לעשות שיש הקלטה שלו מודה
    צפוני 11/2020/27
    הגב לתגובה זו
    5 1
    שהסתיר את האישור למכור למצרים מהרמטכ"ל ומשר הבטחון? כל התומכים תמכו בעסקה שחלק מפרטיה הוסתרו מהם
    סגור
  • 4.
    אם ככה אז למה ביבי משקשק כלכך מועדת החקירה?
    ביבי איש מאוס 11/2020/27
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אור השמש מחטא אם יצא זכאי זה רק לטובתו... במיוחד שלא יהיה כלום כי לא היה כלום ואין כלום... או שיש מה להסתיר?
    סגור
  • 3.
    אולפני אנטי ביבי 11,12,13 לא יפרסמו דבר שיפגע באג'נדה . (ל"ת)
    תקשורת פוליטית 11/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 2.
    מה לא ברור?קמפיין הפלת ביבי בעיצומו וכל האמצעים כשרים . (ל"ת)
    ליאורה 11/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 1.
    הרבה מילים אך ריק מתוכן!
    אלעד 11/2020/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אין בכל הטענות אף לא בדל ראיה שמוכיחה את חפותו של ביבי או לכל הפחות מצביעה על התנהלות תיקינה ו/או חוקית.
    סגור
  • מיקי סוהר (ל"ת)
    חבר 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור