חדשות

ניצחון קטן לעמיר פרץ: הבחירות הפנימיות עברו לוועידה

ההצעה של יו"ר מפלגת העבודה להעביר את היכולת לבחור את היו"ר ואת הרשימה לכנסת עברה ברוב קולות. 66% הצביעו בעד וכעת לא יהיו יותר פריימריז לראשות המפלגה ולכנסת 
כפיר אדר |  4
עמיר פרץ (צילום אתר הכנסת)
חרף הביקורת הקשה שספג, במיוחד מצד חברת הכנסת מרב מיכאלי, ניצחון ליו״ר מפלגת העבודה עמיר פרץ הערב (ראשון) בוועידת המפלגה. הוחלט כי לא יהיו יותר פריימריז לראשות המפלגה ולרשימה לכנסת.
עוד חברי הוועידה קבעו: "אנחנו נבחר את היו״ר ואת הרשימה". 66% הצביעו בעד ההצעה של פרץ להעביר את הבחירות הפנימיות לוועידה וכעת הם אלו שיבחרו מי ירכיב את הרשימה לכנסת. צעד שיוכל להחזיר את אמון המתפקדים במפלגה שאיבדה רבות מכוחה.
אגב, על פי סקר של הבמה הרעיונית של מפלגת העבודה, 76% מקרב חברי הועידה התנגדו להצעתו של פרץ, אך התוצאות כאמור הראו אחרת ונתנו רוח גבית ודחיפה ליו"ר שהיה על המוקד בתקופה האחרונה לא מעט.
בקרב חברי המפלגה הייתה התנגדות גדולה יותר: 81% מסרו כי התנגדו להעברת הסמכויות לוועידה, 16% תמכו ורק 1% נמנעו. יוצרי הסקר מסרו כי תומכי פרץ הראו נטייה שלא להשתתף בסקר, ולכן ייתכן ואינו מייצג את מאזן הכוחות בשטח.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    זה מה שיפה במפלגת העבודה. הכל שם נורא קטן (ל"ת)
    סמי הכבאי 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    סקר מוזמן ומוטה ותוצאה הפוכה (ל"ת)
    יעקב 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    זה לא ניצחון
    משה קציר 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי. שריסק במפלגת העבודה כל דבר אפשרי עמיר פרץ מתחרה על השליטה בפירור היחיד שנשאר. מה ניצחון פה ? איזה איש שמאל שפוי יאמין לו ?
    סגור
  • 1.
    רגע, מיכאלי לא פנתה לבית המשפט? (ל"ת)
    לך 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור