חדשות

נתניהו הצהיר: "הליכוד יצביע נגד בחירות ובעד אחדות"

ראש הממשלה הודיע: "העם צריך ממשלה שעושה למענם בלי יוצא מן הכלל, למען אחדות", יאיר לפיד טוען: "אם כחול לבן יעשו את הדבר הנכון, בעוד 48 שעות הממשלה תלך הביתה, וישראל תצא לדרך חדשה"
כפיר אדר | 
נתניהו (צילום לע"מ)
ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס היום (שני) מסיבת עיתונאים קצרה במיוחד בת שתי דקות בישיבת סיעתו הליכוד, בה העביר מסר חד וברור לחבריו בקואליציה ובמיוחד כחול-לבן שמנסה לקדם חוקים ללא הסכמה.
"ביום רביעי האופוזיציה (כחול לבן) תנסה לגרור את ישראל לבחירות מיותרות, הליכוד יצביע נגד בחירות ובעד אחדות", אמר נתניהו. "אחדות כדי שנביא חיסונים לכל אזרחי ישראל ואחדות כדי שנמשיך להילחם בקורונה ולהגיש סיוע כלכלי, אחדות כדי לשמור על הביטחון ואחדות כדי שנחתום על עוד הסכמי שלום ונעשה זאת יחד. העם צריך ממשלה שעושה למענם בלי יוצא מן הכלל, למען אחדות".
למעשה, נתניהו דוחק את כחול לבן ובני גנץ לפינה שכן הוא טוען שהתקציב יעבור והוא בעד המשך העבודה המשותפת, כך שאם כחול לבן לא יתקפלו ויתמכו בהקדמת הבחירות הם יצטיירו באור לא חייבו כלל בעיני הציבור. נתניהו עם הצהרה קצרה שמהווה מעין הצהרת כוונות, שמחייבת את ראשי המפלגה שעימו בקואליציה לחשוב על הצעד הבא.
 
המשבר הפוליטי החריף היום כאמור לאחר שכחול לבן החל לקדם חוקים ללא הסכמה קואליציונית: חוק הפונדקאות, חוק יסוד השוויון וחוק יסוד מגילת העצמאות. גם ראש האופוזיציה יאיר לפיד אמר בפתח ישיבת הסיעה: "אם כחול לבן יעשו את הדבר הנכון, בעוד 48 שעות הממשלה תלך הביתה, וישראל תצא לדרך חדשה".
 
עוד טען: "אני קורא מפה למפלגת כחול לבן: מה שהיה היה. בואו נעשה יחד את הדבר הנכון. הגיע הזמן שתפסיקו להיות משתפי הפעולה של נתניהו. היו לכם כוונות טובות, זה לא הצליח. עכשיו צריך לתקן. אתם לא יושבים בממשלת אחדות, אלא בממשלה מנופחת ומושחתת שגורמת נזק אדיר לכלכלת ישראל. אנחנו צריכים ממשלה שתעבוד בשביל האזרחים בשביל לאחד את הישראלים ולבנות מחדש את הכלכלה".
 
כחול לבן רשמו בקצרה: "הציבור סיים לקנות את השקרים של נתניהו. אם לא היה משפט - היה תקציב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה